Makko med to små gutter Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Vi har kun plass til stellebord på ca 60x60 cm (blir ikke akuratt luksus). Noe som gir oss begrensete mulighet.... Eneste jeg kan komme på et et kjøkkenskap fra ikea. -Noen som har noen andre ideer?
M*A*S*H* Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Oppå vaskemaskin eller en kommode:-) Trenger ikke et eget møbel. Bare kjøp en stellemadrass.
Makko med to små gutter Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Har tørketrommel oppe på vaskemaskina, så det blir kanskje "litt" høyt ;-) En kommode hadde vært greit, men funner liksom ingen som passer, og VIL ha stelleplassen på badet for å slippe å bruke våtservietter til alt...
Guttemamma75 Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Hvis du har en ledig plass på en vegg en plass kan du jo kjøpe et slik bord på ikea som kan slåes ned når det ikke er i bruk.. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30062572 Så kan du bare kjøpe noen kurver/hyller til å henge over til å ha stelleutstyr på og vips så har du en flott stelleplass.... God ide???
MaybeAgain Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hva med stellebord på barnerommet, så bruker du bare bleiebøtte + Mesoft fra apoteket pluss en skål med vann. Har funket utmerket for oss, og jeg er egentlig litt perfeksjonist... Mesoft (myke gassbindkluter, engangs) ville jeg brukt som vaskekluter uansett, så den eneste ulempen er at jeg har fylt en skål med rent vann hver morgen og hatt på siden av stellebordet. Bedre enn et bittelite stellebord på 60x60. Hva gjør du når babisen blir over 60 cm lang og beveger seg som en meitemark oppå bordet - tro meg, det skjer før man ander )
Makko med to små gutter Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 hmmm må tenke på dette... kanskje jeg skal bruke ideen til Pearl å lage et utfeltbart stellebord på skapet? -Da kan vi trekke det ut når vi steller og likevel bruke døra som normalt....60cm bredde er vel ok, også med større barn? -Har pr dd. ikke barnerom. Både kontoret og soverrommet er veldig kalde på natta, spes. på vinteren, og ser ikke for meg at bleieskift i kalde rom er noe særlig hyggelig for barnet...
M*A*S*H* Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Det er veldig greit å kunne stelle på badet, vi bor i et gammelt hus som også er kaldt om vinteren men på badet er det varmt. Vi har ikke hatt behov for bleieskift på natta bortsett fra et par ganger i starten. Nedbrettbart bord høres genialt ut, har sett flere kafeer som har sånne bord. PS Babyen "vokser" veldig fort fra stellebordet sånn på lengden, men det gjør ikke noe for de ligger med beina i været og spreller uansett.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 med første barnet bodde vi slik at det ikke var plass for stellebord. så jeg hadde bare stelleunderlag som jeg brukte rett på badegulvet. funka faktisk fint.
edvina har fått en gutt Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 på babykos har de stellebord som en fester oppå babysengen.Dette er jo plass som ikke brukes til noe annet allikevel, du kan velge om det skal stå der permanent eller klikke det av når det ikke er i bruk. http://www.babykos.no/index.php?valg=gruppe&gruppe_nr=400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå