Susanne&Leander Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Fikk en gutt 25.05.08.. Han kom etter 24 lange timer med rier.. 3730gram og 50cm lang:) helt perfekt:)
localati&lillegutt Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Når hadde du termin egentlig? Ser det står junibaby i nicket ditt...
Susanne&Leander Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 hadde termin 2.juni:) så kan kom bare litt over en uke før tiden:) hadde mens termin 23.mai=)
Sikkertforgammel Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Grattis da =) Heldig som slapp å gå over og vente da Kos dere masse nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå