Gå til innhold

Pass dere for bim politiet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Troddde dette ligsom skulle være et forum for støtte og gode råd, men NEI da. Her inne er det jateloven som ruler. Du skal jammen meg ikke tro at du er bedre en andre eller tro at du er noe. Du skal gremmes om du tjener bra og har råd til å kjøpe drømmehuset, her inne vil vi nemmlig bare støtte dem som er i et dårlig forhold eller sliter økonomisk, da kan vi heller komme med noen gode råd.

Her bør en jammen meg ALDRI ta med barna på MC donalds, for da blir barna dine garantert feite, all mat bær lages fra bunn av hvis ikke er du en dårlig mor som ikke tenker på at barnet ditt trenger næring...Ærlig talt!!!! ingen her inne som lar barna sine spise snop å drikk brus på lørdags kvelden? jo det tror jeg, men det er vel ytters få så tørr å neven det for da kommer bim politiet med en aldri så moralsk tale. Å hvis du har råd til å kjøpe drømmehuset, hva er galt med å være stolt over det da? du fortjener det helt sikkert og har jobbet hard for det, så hvorfor i all verden skal du være flau ove det?? skjønner bare ikke damene her inne jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe nei,du sier noe.

Skrevet

Da har du noe å se fram til, for dib-politiet er enda verre.

Skrevet

Og hvem bryr seg egentlig om hva folk man ikke en gang vet hvem er mener.

Skrevet

Tror jeg er det mest oppegående svaret jeg har sett her på lenge!!

Hehe..!!

Skrevet

ja det skal ikke så fryktelig masse til før en blir stempla som en elendig mor her inne.

Skrevet

Bare vent til du kommer over på dib, for VI er slemme, vi! >%O

Hehe...hva med å heve seg over det?;o)

Skrevet

Og poennget ditt var hva ??

Skrevet

DinBaby.com - søstersiden til barnimagen.com. BIM og DIB deler denne anonymdebatten.

Skrevet

Jeg er helt enig me deg.

Har du Ikke råd til stort hus med rom til hvert enkelt barn, ja da er du ihvertfall dårlig egnet som foreldre.

BIM syns jeg var greit nok, men DIB?!

Herregud makan til bedrevitere.

Jeg har sluttet å legge inn tråder eller svare på noe der får jo bare hets likevell.

Må IHVERTFALL ikke komme med gode råd eller spør om råd.

Skrevet

Man blir fort husfletta her inne. eller så får man beskjed om: du er veldig ung du eller??? Blir skikkelig irritert noen ganger!!!!

Skrevet

Herregud....hvorfor er det alltid noen som tar opp dette temaet?? Begynner å bli gammel.

Skrevet

...eller så har du hengt her altfor lenge!

Skrevet

Nope....det er alltid noen som henger seg opp i hva andre mener og sier. Og ender med å skrive et slik innlegg.

Folk her inne er for dumme til å skjønne at det er mye lettere å skrive og provosere på nett enn i rl, for på nett kan man ikke se hvem det er som skriver.

Og sef. er det forskjellige meninger, og alltid noen som tror dem er bedre....so?? Mennesker er slik. Vi tror alltid at vi er bedre enn våre medmennesker, uansett hva slags tema vi prater om.

Å bli provosert fordi noen andre har sin egen mening enn deg, det er for drøyt. Å ikke tåle at andre har andre meninger, er like dumt.

Get over it!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...