mizz25 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 hver dag blir mini her urolig,gråt en masse å vil ikke sov... han e 3,5 mnd,e en rolig unge ellers,klokka halv åtte e han meget klar for senga,får pupp å sovna med en gang,får pupp en gang på natta å opp klokka sju. Så ska ikke klag,men han e vel for "gammel" te å ha kolikk? å kan vel ikke kall det kolikk siden han e rolig ellers?
Sunniva78 har to små Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Gutten vår er også litt sutrete på denne tiden. Vil ikke sovne selv i vogga, men er kjempetrøtt. Så ender med byssing til han sovner, ellers blir det en laaang ettermiddag før han legger seg i halv åtte- tiden. Vanskelig å si hva det er med gutten din... Virker det som at han har vondt da, eller er han bare trøtt tror du?
mizz25 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 ikke vondt,bare trøtt,vil ikke ha pupp engang... nu sovna han på fanget mitt med smokken å kluten over ansiktet etter 30 min skriking... tru koffør dæm blir så urolig i den tida?
Sunniva78 har to små Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Ikke så greit å si nei... Kan kanskje være at de blir overtrøtte..? Jeg synes det er litt vanskelig å "treffe på" akkurat når mini er sånn passe trøtt. Da kan han sovne av seg selv. Men blir han overtrøtt, ja da er det ikke sjans.
2hærligegutter Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Ganske vanlig at barna er urolige og sutrete/grinete på ettermiddagen. De er slitne etter en lang dag de også. Blir en del kosing på armen ell. fanget, og kanskje en liten dupp. Minin her er også sånn opg sånn var broren hans, han sovner somregel for en 10-20 min dupp, og så er han klar igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå