Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Har en på 3 år og noen mnd, hn ha vært bHan bleietørr uten uhell i snart 2 mnd.. Men de sist dagen, kankje siste uke ha han hatt igjennomsnitt to uhell om dagen. Han er mye på do å tisser utenom også, han "småskvetter" hele dagen liksom.. Dessuten sier han at han klør inni tissen.. Kan det være uvi, eller noe annet? Han er ikke plaget av det heller, utenom at han syns det er dumt at han tisse seg ut..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hmm, min hadde vondt i magen, tisset luktet veldig stramt og litt blod i urinen, nå er jo han bare en baby så om det sved eller klødde hos han vet jeg desverre ikke.
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Du kan jo ringe til legen og høre med dem om det er noe? Kanskje de vet mer.
balsam Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 tror jeg hadde levert en urinprøve på laben.. trenger jo ikke time for det... synes det hørtes ut som en mulig uvi..men er jo ikke lege..
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Du kan også bare ringe legen og spørre uten å trenge time hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå