Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hadde første time med det igår..var veldig spesielt, kjentes ut som det kom strøm i hofta akkurat i det hun stakk meg..gikk fort over da,men traff tydelig på ømme punkter..hun sa jeg måtte betale for de timene, trodde jeg fikk dekt det i og med at jeg har henvisning fra legen.men det gjelder bare bassentreningen det da sikkert. hvor mye koster en sånn akupukturtime da tro?kanskje kan hun sette nåler for andre plager og da med samme uten at jeg må betale ekstra for det??f.eks tett nese?
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er på fødeavdelingen hos jordmor og får akupunktur. Det er helt GRATIS og har berget meg gjennom den siste halvannen måneden FANTASTISK )
Guttemamma75 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Er et hos fysioterapeuten du får akupunktur?? Grunnen til at du må betale er at akupunktur ikke er refusjonsberettiget - dvs at fysioterapeuten eller den som behandler ikke kan få betalt fra nav for å gi deg behandlingen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå