Gå til innhold

dumme dumme digitale cb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har testet svakt positivt med billigtester, ganske så svakt men synlig. Tok en billigtest i dag tidlig og den var synlig, men tok også en digital cb og den ropte mot meg IKKE GRAVID....gud så deprimerende....

er det noen av dere gravide her som har opplevd det samme?? Var helt sikker på at jeg var gravid jeg. Har hatt super ømme pupper i to uker, er småkvalm og oppblåst...

betyr dette at spira ikke vokser kanskje...at hcg daler igjen...eller er jeg bare tidlig ute?

Vet ikke når ikm er for siste SA hadde jeg 16.april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at cb digital ikke er så følsom som vanlig cb. Kankje du skal ta en ny i morgen tidlig. Jeg testa veldig svakt på billigtest den første dagen, tok en ny cb- vanlig test morgenen etter og den var positiv. Tror jeg tok 5-6 billig tester og etterhver ble de sterkere og sterkere.

Ha håpet enda!

Skrevet

hvis du har testa positivt på noen tester så hadde jeg kontakta legen å fått de til å ta en blodprøve.. Forøvrig fortalte de meg på apoteket at den digitale cb testen var den mest pålitelige, men det trenger ikke å bety noe.. Lykke til i allefall. Håper de første testene stemmer og at du er gravid :)

Skrevet

kan det være at de digitale er de mest pålitelige fordi de trenger litt mer hcg, men da er du helt sikker gravid?

har hatt suuuper ømme pupper i to uker. I dag gikk jeg tur og trodde bh`n skulle drepe meg...har alldri ømme pupper ellers..

Æsj..trodde jeg kunne stole på billigtestene..

Skrevet

Ikke for og være slem, men at du testet positivt, kan være at hcg henger igjenn etter sa! Det kan, etter det jeg vet, henge igjenn i allefall opptil 6 -8uker etter en sa!

Jeg ville gått til lege å fått tatt blodprøver jeg!

Skrevet

Jeg testet meg masse etter SA og den ble negativ nesten med en gang, var ikke langt på vei. Men er sikker på at det ikke er det, for jeg testet mange ganger for å være sikker på at alt var borte!

Skrevet

Da kan du jo ta deg en tur til legen da, jenta mi!

Da er det jo mulig at det er gode nyheter....

Skrevet

Legen min er en idiot..jeg har byttet fastlege men får ikke den nye før 1.juni...men jeg må vel bare tusle en tur innom da...eller vente! Har blitt vant til å vente nå....har søren meg gått gravid i 6 måneder nå uten resultat...

dette er 3 gangen på 6 måneder jeg er gravid i så fall! Fruktbar da!

Skrevet

det samme skjedde med meg, testet svakt positivt på mange tester, tok en digital og den sa "ikke gravid". Men er da gravid likevel;) tror ikke den er helt til å stole på. jeg skrudde den forresten fra hverandre jeg, og inni fant jeg to streker, den ene riktignokmye svakere enn den andre...

Skrevet

Man skal ikke ta testen fra hverandre, fordi den vil ofte vise to streker selv om man ikke er gravid. Det er kun resultatet i displayet man skal lese av (gravid/ikke gravid). Jeg har kun god erfaring med cb digital og vanlig cb, men nå har jeg alltid ventet med å teste et par dager eller mer etter forventet mens. Den har i gitt riktig resultat hver gang jeg har testet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...