Monajenten Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 ...jeg skal ta deg ned i maga mi, til mammaen og pappaen din sånn at du får litt fred og ro..... Hehehe, det sa datteren min på 4,5 år da vi spiste middag;-) Skjønningen min:-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 hahaha....den var god ja :-)))) Vittige gullkorn ungene kommer med til tider... Sitter ute i hagen her jeg nå mens 2 1/2åringen flyr rundt for å "kose" med humlene mens hun sier: "Komma homma, få koooooos, dakala homma!" haha
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Hehehe kose med humlene ja, det er sikkert kjempelurt:-O ;-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Å så søtt! (Og så godt eksempel på at barn ser på foreldre som sidestilte når det gjelder å gi "fred og ro"! jf annen debatt her). Gleder meg til min begynner å prate ... han er 10 mnd nå og det eneste som ligner på snakking er at han sier hade hele tiden ;-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Kom slukøra og tassende bort nå med fingeren høyt heva: "Domme homma, dikke fingelen te Cara!" Cara har AUA! Litt tårer på kinna....jaja...så håper jeg hun har lært nå da...å la humlene være i fred..hehe Har smurt på litt aloevera gel...det hjalp vist litt..så nå koser hun seg med en saftis på et pledd på gresset. :-) Snart må vi vel inn for å lage middag....
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 Hihi ja, hun var så skjønn der hun satt:-) Holdt på å le meg ihjel, men viste det ikke da;-)
Monajenten Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2008 Oi da:-O Stakkars liten, får håpe det hjelper med Aloe Vera. Hadde det vært min lille luring, så hadde han ikke lært:-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå