Gå til innhold

dumme dumme cb digital........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet jo svaaakt positivt med billigstrimmel i går og i dag, men cb digital tramper med ned og dytter meg i søla og roper

I K K E G R A V I D!!!!!.......BUHUUU!!! er det en mulighet for at det bare var for tidlig testet...at cb trenger mer hcg eller noe??

Jeg åpnet testen og der var det en svak tydelig blå strek..sammenlignet den med testen jeg fikk for en måned siden som sa gravid, og den var mye sterkere...

Har cb digital strek uansett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror cb digital har strek uansett...jeg åpna en en gang også og d var en svak strek...jeg ble så gla men jeg var ikke gravid...så tror der er en svak strek uansett..men du kan jo fortsatt vere gravid da..men at d er for lite hcg enda...

lykke til:)

Skrevet

så kjedelig!!

Trøsteklem til deg!

De billigtestene, i alle fall strimlene, er litt ustabile altså. Mye skyggestrek og tulleball der. MEN har jo hørt de er mer følsomme enn cb dig da, så kanskje?

Lykke til da!

Skrevet

Jeg og fikk svaaaaaaaak positiv på billig-strimmel i går. I dag var de ganske så negative. Tørr ikke ta cb digital'en som ligger i skapet, for JA FY SÅ BRUTALE de er!!!

Når har du ikm da?

Jeg har i morra, så blir spennende å se. Ha sjikkelig mensmurringer....hmmm....

Skrevet

Har ikke peiling på ikm...hadde SA 25. februar og 16.april så har ikke hatt mensen siden desember...

Har de ømmeste puppene i dag..gikk tur nå på kvelden og trodd bh`n min skulle drepe meg...skjønner ikke hva det kan være i så fall...har hatt det slik i to uker nå..

Skrevet

Hmm.... det er jo ofte et tegn da!

Skrevet

Jeg blir gal...GAL...hele kroppen min er jo i helspenn...om ikke jeg er gravid må jeg ha fått en puppe sykdom..de er så såre og vonde at jeg ikke kan være i nærheten av genseren min engang.....

Luft i magen...masser...

Stikker i siden og litt mensmurring....

Blir gal gal gal!!!

Skrevet

Var du slik sist da ?

Skrevet

Ta blodprøve hos legen å mål hcg der.....

Skrevet

Hadde akkurat samme symptomene sist, men nå er det sterkere...men forrige gang testet jeg positivt etter to uker med ømme pupper...trodde jeg skulle gjøre det samme nå også!

Den mørke ringe på brystet har hovnet opp også...

Nei drar til legen neste uke om jeg må..

Skrevet

Hei

Henta opp gjen denne tråden jeg.

Var du gravid, selv om CB digital var ikke gravid?

Tok nemlig en sånn selv i dag, og den sa ikke gravid. Men lurer litt på om det virkelig kan stemme. Er kanskje litt tidlig for min del.

Håper på bra svar:-)

Skrevet

Kan det være at cb digital trenger klart og tydelig en viss mengde hcg for å vise positiv, mens vi på de non-digitale kan skimte en svak strek? Bare lurer...

Skrevet

alle tror digital er superfølsom men cb digital er ikke så følsom..den er på 50 mens de testpinnene er jo på 25.... d står på pakken at den kan brukes noen dager før venta mens men d trenger ikke bety at den er sensitiv forde.. så jeg ville venta til en uke over ikm å tatt en digital da..

Skrevet

ja, d kom ikke som en bombe:) I dag tidlig testet jeg svaaaakt! hihi... men nå er jeg så usikker.. tok en cb digital da jeg kom hjem fra jobb, men den var negativ... Velger å tro at digital trenger mer hcg, fordi den må være 100% sikker om den skal vise positivt resultat... testet to-tre dager for tidlig..Kan hende jeg bare er flink til å finne grunner til at den ikke stemmer, siden jeg håper så innmari sterkt... Lykke til til alle svake strekedamer, og alle andre her inne:)

Skrevet

Det var vel egentlig det svaret jeg ville ha!!:-)

Håper jo så inderlig at det er noe på gang!!

Men da er vi to Vivianca.

Vi får følge med hverandre og se hva som egentlig skjer.

Tiden får vise.

Skrevet

Lykke til til deg og skimamma:) Adda deg jeg, for er så nysgjerrig på å høre fortsettelsen...

Skrevet

Sant det, går ann det her og!!

Send meg en privatmelding, så kan vi holde følge:-)

God natt!

Skrevet

jeg åpnet digital testen og var svak strek. testet fire dager etter og jeg var GRAVID (:

Skrevet

Men da fikk du GRAVID i skjermen eller??

Skrevet

NEI .ikke gravid på skjermen derfor åpnet jeg digital testen.

Skrevet

AHA!

Takk, det var oppløftene:-)

Håper og håper......

Skrevet

Mamma til Armand!

Du? Åpnet min nå jeg og.... Du mener en svak strek i tillegg til den sterke? d er det her... veldig svaak... Så jeg har litt håp nå... :)

Skrevet

ja det var en svak strek i tilegg til den sterke. kjøte vanlig test noen dager etter og det var klart positiv. håper du tester positiv. krysser fingrene (: er du over ikm eller???

Skrevet

Takk:) Nei, jeg har ikm i morgen.... tror jeg:) Pleier å ha syklus på 32 dager, men forrige gang var tr tre dager forsinka... så om syklusen min er blitt lengre eller om det var et engangstilfelle vet jeg ikke... så i "verste fall" har jeg ikm på søndag... og da har jeg jo testet alt for tidlig... Håper håper... sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...