mai mammaen til to Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 dette er første gangen eg sitter meg ned i sofaen i dag... slitsomt å gå hjemme med en på 2 år og en på 3 uker.. snuppa går i barnehagen men der er det streik. hun har vært skikkelig trassig i dag og nektet å sove. men sovnet halv fire da.. har vært ute å kost oss masse, men merker jeg er sliten no..gleder meg til sambo kommer hjem. men så skal han å spille kamp igjen. men heldigvis kommer mamma en tur så hun hjelper meg med legging i kveld. beundrer alle som har to tette og som ikke har barnehageplass til eldste. men man får jo rutiner på ting etterhvert da..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Sender en klem! ) Er samboeren din fotballspiller? Jeg har en fotballspiller OG en fotballtrener her. I tillegg til at han jobber hver eneste dag til 16. Så er det trenng/kamp (som spiller eller trener) og ikke hjemme før mellom 19-22 4dg i uken. Håper han ikke skal jobbe så mye etter babyen kommer.. : /
mai mammaen til to Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 takk for det.. han er ikke akkurat en fotball spiller.. spiller på bedriftslaget..hehe... nå ligger begge å sover søtt så ska ljeg se frustrerte fruer før jeg går rett til køys. er skikkelig sliten i dag... merker at jeg er glad snuppa har barnehage plass..hehe.. men det går seg nok til etterhvert... lillebror er jo liten enda og.. men han har vært så trøtt i hele dag. bare lagt å sovet nesten..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå