Gå til innhold

Dette tror jeg er den kjipeste uka noen sinne.... :o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mormor har kreft, har operert i dag, jeg skal dra og besøke henne etterpå... Var der i går og så hvor redd hun var, stakar, jeg får så vondt av henne! HÅPER hun blir frisk nå, hun har nemlig gått med det en stund....

Svigersene er i syden, så vi "passer" svogeren min på 17 år og hunden... Gutten merker vi ikke så mye til, men hunden er ikke frisk... Ikke spist noe på flere dager, kastet opp, diare og masse rykninger, dårlige hofter. Tror hun har operert bort en kreftsvulst for en stund siden. Sambo ringte svigers i stad og forklarte situasjonen ang hunden, og han er nå hos dyrlegen... Jeg snakket så vidt med han og han sa at hunden ikke blir med hjem igjen... :o( Jeg regner med at svigermor har snakket med dyrlegen over telefon...

I tillegg til dette har jeg (muntlig!!!) eksamen, ingen ting fester seg og jeg gruer meg masse!!!!! BLÆH!!!!

Hvorfor kommer alt på en gang...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en klem, veit alt om at ting kommer brakende på av negative ting......Noen får liksom alt...

Skrevet

*klapper trøstende på nedtråkka kaviartubepupper sitt hode*

Skal si det ble mye for dere. Håper det går bra med mormora di og med deg og eksamen.

Hunden har det nok bedre nå, slipper plagene sine. Vondt når dyrene dør

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...