Gå til innhold

kviser,kviser og kviser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og enda mere kviser! har ikm om en uke og hele brystet og store deler av ansiktet er nå dekt med små kviselignende saker.. i tillegg har jeg litt kløe i underlivet av og til og økt utflod.. håper dette er tegn på graviditet altså! for da er det nemlig helt greit at jeg har det :) hehe men er det noen av dere ny gravide som har opplevd det samme sånn helt i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kviser her også! Både i ansiktet og på brystet..tror det er veldig normalt, husker søsteren min også hadde det. Også er det som du sier, helt greit, siden det er et barn på vei..Kanskje?? Jeg er 7+4 uker på vei, og kvisene kom tidlig..

Skrevet

ja det er det samme her, begynner å få litt kviser både i annsikt og på rygg..huff!

sola hjelper !

Skrevet

Jeg har også plutselig fått dette problemet. Og det hadde forsåvidt vært greit, hadde det ikke vært for at jeg skal gifte meg i sommer - og da er det jo ikke akkurat så festlig å se ut som en grandiosa i ansiktet (og på ryggen - har kjole med åpen rygg). Er det noen som vet om dette er et problem som går over, eller om det vedvarer hele graviditeten? Jeg er nå 9 uker på vei, og vil være i uke 18 når jeg gifter meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...