Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 når man skal operere? Eg skal fjerne mandlane om ikkje så lenge, har muligens ingen til å passe jenta mi på snart 5mnd. Storebror skal være heime med pappaen om han er heime eller hos svigers, men dei kan ikkje ha ho av ulike grunner. Noken som veit om eg kan ha ho med meg?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Er du seriøs? Du skal jo i narkose. Hvem skulle passet henne da, sykepleierne eller kirurgen?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Da må du nok utsette operasjonen hun kan ikke bli med deg :0(
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Da må du vel ha med noen til å passe henne der, imens du ikke kan, uansett? Regner med du kan ha henne med, hvis noen tar seg av ho:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Får håpe det går an.. Kan jo prøve å få med noken som kan passe ho under operasjonen. Problemet er jo at pappaen og svigers ikkje kan ha begge på overnatting. Det går bare ikkje
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Kan ikke??? Passe 2 unger, voksne folk???? Gir meg over....har du ei venninne eller andre som kan stille opp da?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Hehe.. Veit det høres teit ut, men det finst faktisk mannfolk som ikkje klara to unga på en gang, men det er for at han synst ho er så liten enda (han passa selvfølgelig noken tima på dagen innimellom). Det med svigers er pga dei er litt oppi åra å dei bur et godt stykke unna, så ho kommer ikkje til å overnatte der "aleine" før ho ivertfall er 1år. Svigermor er ikkje kjempesprek heller, men det skjønner vel dei fleste med svigermødre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Hei Da jeg operarte var mini med sammen med pappaen ettersom mini ikke tok flaske. Jag ga beskjed på forhånd og alt ble lagt til rette og jeg ble prioritert. De hadde brukt litt lang tid på innskrivingen - og plutselig var det blitt min tur (før jeg var ferdig skrevet inn). Det endte med at jeg ammet småen i sengen på vei mot operasjonssalen og at pappen snappet småen opp når vi kom så langt at h*n ikke kunne være med lenger. Fikk ha småen hos meg med en gang jeg kom ut (bedøvelsen jeg hadde kunne man amme med). Var jeg deg ville jeg sett om jeg kunne fått en med meg til å passe den lille. Hvis det gikk i orden hadde jeg ringt sykehuset og fortalt det. Da er det store sjanser for at de prioriterer deg (om de har mange operasjoner) og at de legger det til rette for deg. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Tusen takk for svar:) Da skal eg ta eg ta en tur innom og høre med dei på fredag, skal innom sjukehuset en tur alikavel. Så får vi håpe det går an og ordne, kan få ei eg kjenner til å passe jenta mi under operasjonen. Så får vi håpe eg kan ha ho hos meg før og etter operasjonen, rekner med det blir inn en dag, operasjon en dag og heim neste dag. Siden eg ammer blir det lenge at ho skal være hos noken andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå