Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Det er helt sikkert ingen regel for dette, men når begynte dere å bruke mammaklær? Jeg er 5 uker på vei og har lyst til å begynne å kjøpe inn/begynne å bruke mammaklær snart:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Det er kansje på tide når magen er så stor at du ikke kan bruke vanlige klær?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 starta med mamma klær i uke 4 jeg...så sikkert litt teit ut siden jeg ikke hadde fått noe mage enda?!? Men vær sin lyst...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 kjøpte min første mamma bukse i uke 9... fikk veldig fort mage.... buksene ble ubehagelige å ha på..
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Ja hver sin lyst.... Jeg har begynt når magen ikke passer i de vanlige klærne lenger, ca ti uker på vei eller noe.. Man blir fort nok møkalei de klærne likevel om man ikke har et enormt klesbudsjett da.. Vil du virkelig vise at du skal bli mamma allerede i uke fem?? Husk at i alle fall de som nylig har vært eller er gravide fort kjenner igjen mammaklærne fra feks H&M e.l. ;-) då da blir du fort "avslørt" :-) Hilsen en som venter nr 3 og gleeeeeeder seg til å bli kvitt mammaklærne.. (helst imorgen) noen som vil arve dem??
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er i uke 32 og har ikke kjøpt mammaklær i hele tatt. Første svangerskap kjøpte jeg noe rundt uke 12 tror jeg. Var veldig iverig på det da. Jeg har en bukse og et skjørt fra sist gang jeg bruker da.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Jeg begynte når de vanlige klærne mine ikke passet lenger, etter å ha jukset med olabukser med lang genser / singlet over så ingen så at knappen var åpen. Synes de fleste mammaklær var kjipe, og var veldig glad da jeg kunne legge de vekk etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 er ikke så lurt å kjøpe mamma bukser såå tidlig, bruk buksene dine til d ikke går mere for man legger somregel på seg litt etter 12 uker å da begynner magen så smått å vokse også å da kan gravidbuksa du kjøpte i uke 5 være litt liten:) ellers får man fine magebånd å brette over buksa,det er stilig da trenger du ikke gravidbukser:) sånne mamma gensere og topper kjøpte jeg da jeg var 6 mnd på veg..da begynnte magen å stå utover å toppene mine ble for korte:) ja de fleste mammaklærne er kjipe men de basis klærne fra hm er greie da..hvite og sorte liksom!)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Jeg er i uke 25 med nr 3 nå, og må nok snart hoppe inn i mammabuksene. Frem til nå har jeg fått på meg jeansene mine, og de holder kanskje et par uker til. Jeg synes det er greit å prøve å bruke de vanlige klærne så lenge det går. Det er lett å legge på seg ekstra når man får på seg de stoooooore mammabuksene. Det blir nok kilo uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå