Gå til innhold

skal til mallorca neste uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal til mallorca neste uke, men nå begynner jeg å angre på hele turen. er jo meldt regn og 20 grader. ikke så fristende å reise til syden da. hva ville dere ha gjort, avbestilling står høyt på listen nå... er det problem å få tilbake pengene viss du får lege erklæring??? noen som har erfaring fra dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har avbestilt ferie her??

Skrevet

Det er jo veldig kort tid før avreise og du maa ha en ganske god grunn for aa faa pengene igjen.

Vi avbestillte 3 dager før og mistet bare 10% fordi vi hadde avbestillings forsikring og en veldig god grunn..

Maatte ha lege erklæring og hvis de var i tvil sa hadde de egen lege som maatte vurdere saken, men som sagt slapp vi det.

Var 18 uker paa vei med tvillinger, saa døde den ene..

Fikk derfor flyforbud fordi gyn var redd for at jeg ville føde begge i flyet.

Men som sagt man maa ha en veldig god grunn.

Tror man til vanlig faar igjen 25% av reisens sum og da er det vel like greit aa reise.. Kan vel faa en fin ferie fordet:-)

Skrevet

tror ikke du får legeerklæring på at dere ikke kan dra pga været :P hadde det vært sykdom så .. men har du ikke bestilt avbestillingsforsikring?

Skrevet

Hei:)

Vi kom hjem på lørdag, etter å ha vært på mallorca i 2 uker!

Hadde en del regn totalt i 3 dager, temperaturen var ganske bra hele turen, litt kjølig på kveldene eneste!

Følgte med på værmeldingene mens vi var der, å de meldte regn stort sett hver dag, men det stemte ikke!

Tror ikke du har så mye å frykte, å er sikker på at dere får en fin tur om dere bestemmer dere for å dra:)

Det med avbestilling har jeg ikke peiling på, men er vel bare å ringe reiseselskapet å høre!

Skrevet

skal til mallorca neste uke jeg og.... og det er meldt 25 grader og sol fra onsdag sist jeg så på værvarselet... jeg kan ikke avbestille for det eneste jeg får igjen da er reiseforsikringen...

Skrevet

Vi skal også til mallorca neste uke, håper på fint vær da :)

Skrevet

Vi skal også til Mallorca, vi reiser på lördag og det er meldt dårlig vär. Men ofte stemmer jo ikke det med virkeligheten. Vi får bare håpe at det går bra og at det er sol der også.

Skrevet

hei takk for alle svar. jeg har vært hos legen å fått lege erklæring i dag men ble så usikker om det er ho nok grunn, kjedelig viss vi bare får noen prosent igjen! vi hadde tenkt å avbestille, åsså finne en billig tur til kreta eller noe, der er det iallefall meldt sol

Skrevet

Du verden - det var da litt av en lege som skriver ut legeattester på grunn av dårlig vær........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...