Sunniva78 har to små Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Har prøvd flere ganger, senest nå i dag. Har nok melk, og jeg ammer, men er så greit å vite at pappa kan gi om det skulle være behov en gang. Tar jo litt mer tid å tine opp mm. Men nei da. Nekter plent selv om han er sulten. Tar mm på flaske, så det er ikke der problemet ligger. Tar et par sug og spytter ut igjen... Har bare prøvd Nan nå da, men vet ikke om det er vits å prøve annen type? Noen med erfaringer?
Mine 3 småtroll! Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 gutten min liker kun Hipp sin mme. Brakk seg av nan. Hipp er litt søtere i smaken tror jeg. Verdt et forsøk :-)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Prøv forskjellige typer, for de smaker ikke likt. Har dere forsøkt at du går deg en tur og pappaen prøver å gi flaske med mme? Det er ikke sikkert barnet ditt vil ha mme av deg når du sitter der med de gode mm-puppene dine ;-) Det er bare å fortsette å prøve med jevne mellomrom ... plutselig så spiser han begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå