Gå til innhold

Er faren svart eller hvit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært skikkeli dum, jeg å samboeren har bodd sammen i 6 år. Så var han på jobb reise for noen mnd siden. Da var jeg utro med en svart mann. Nå er jeg 3 mnd på vei og samboeren min gleder seg til å bli pappa. Bør jeg fortelle han om denne episoden, eller skal jeg vente til barnet er født. Er veldig usikker på hvem som er far til barnet. HJELP..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem tror du er faren da? er du sikker på hvem det er?

Skrevet

Er du smart så lar du han få sjokket nå enn når babyen kommer ut fra din utro kropp.

Skrevet

Er ikke sikker på hvem av de som er far. =(

Skrevet

bare å gamble i vei... om du er heldig er ungen hvit, så slipper du å fortelle sambo at du har vært utro :)

Krysser fingrene for en hvit baby :)

Neste gang: vær utro med en hvit mann :) ( selv om negerkuk er større å bedre) ;)

Skrevet

Si det. Du blir muligens alenemor, men det regner jeg med at du innser er fortjent. Helt horribelt å la samboeren din gå og glede seg i 9 mnd bare for å få sjokket på slutten hvis ungen som kommer ut er mulatt.

Skrevet

Yppert, kan du slutte å plage de stakkers intetanende anonyme? De kommer jo til å gå berserk snart..

Skrevet

Å, det er yppert, ja ;)

Dette har faktisk skjedd med en bekjent av meg. Han ble rimelig deppa, kan du si...

Skrevet

Dette skjedde med onkelen min, men han trodde bare at ungen hadde blitt brun igjennom magen når de var i syden....

Ikke alle som depper....

Skrevet

Dårlig spøk, HI.

Gått tom for ideer til innlegg,eller?

Skrevet

stakkars jente da.... tror ikke dette er en dårlig spøk...

Dårlig gjort å si det anonym 15-56!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ha ha ha, denne var bra :)

Moren hadde tydligvis solarium inne i magen...he he

Skrevet

Du bør vel fortelle han det. For er jo et enda større sjokk visst han skal være med på fødselen så kommer det en mørk unge ut. Da har ting blitt vondt værre faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...