Gå til innhold

Hva er en DÅRLIG MOR ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dine øyne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det baserer seg på mange ting. og jeg liker ikke og si "sånn og sånn" fordi vær enkelt person har sin historie osv.

om jeg skal genralisere så må det bli de som begår grov omsrogssvikt

Skrevet

Det må være meg det: røyker og har sex og drikker meg full og glemmer tran og lar han se tv. *huffe*

Men særiøst, tror en dårlig mor ikke kan måles i hva hun gjør eller ikke gjør, men om hun klarer å mte barnets behov. enkelt og greit.

Skrevet

Man er en dårlig mor i mine øyne om man et hva som er barnets beste men gjør det motsatte fordi det passer en selv bedre, man gidder ikke osv..

Skrevet

En dårlig forelder er en forelder som ikke tar seg godt av barnet og sørger for et variert og nogenlunde normalt kosthold, matrielle NØDVENDIGETER, trygghet, læring, ikke tar hensyn til barnets helse og velvære.

Så enkelt er det....

Skrevet

En dårlig mamma er ei som rett og slett driter i ungens ve og evl. Kan ikke si det på annen måte,jeg...

Skrevet

Vel og merke her i NORGE og i land der alle har krav og rett på penger til å dekke slike nødvendigheter....

En god mor/ far i feks katastrofe områder/ krigsoner vil gjør alt hun/han kan for å dekke livsnødvendige behov for barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...