Gå til innhold

hvor tidlig fikk dere symptomer, og hvilke???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk positiv test for en uke siden. eier ikke et symptom bortsett fra vonde bryster. Det fikk jeg nå i helgen. Det som gjorde at jeg misstenkte at jeg var gravid var at jeg ikke jente noe til de vanlige pms symptomene mine. Dvs..mitt symptom er rett og slett mangel av symptomer..

Skrevet

jeg ble småkvalm om kvelden og veldig frossen nesten en uke før IKM.

Skrevet

glemte å si at jeg også hadde et slags "press" nede i magen på samme tidspunktet.

Skrevet

Etter ca 4 uker fikk jeg min første dag med intensiv kvalme, og jeg klarte nesten ikke spise noe. Etter hvert kom ømme brystvorter også.

Skrevet

Fik murringer i livmor-området ca 9 dager etter eggløsning. Hadde ømme bryst som vanlig etter EL, så tok ikke det som tegn. Har det fortsatt og det er kun det symptomet jeg har hatt hele tiden. Er 8+5 i dag, har vært bittelitt kvalm om morgenen de siste 14 dagene. Og har hatt elendig matlyst like lenge. Så det er ikke mye jeg har merket av symptomer og den lange symptomlista som verserer her inne har jeg så langt ikke kunnet forholde meg mye til

Skrevet

mensverk og ømme pupper rundt ikm..Kunne like gjerne vært at mensen var på tur.. så kom trettheten ca.1 uke etterpå, MASSE!!! hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...