Gå til innhold

dere som har vært gravide...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor fort fikk dere symptomer, og hvilke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke symptomer hadde du selv da du testet pos?

Skrevet

Jeg var veldig kvalm sist og hadde ømme pupper.

Så var jeg veldig sårbar. Og dette før jeg testet pos.

Men tenkte ikke på graviditet siden jeg var i en alder av 18.

Fortrengte det kanskje litt.

 

Hadde mange plager det svangerskapet. Men fikk en utrolig nydelig datter :):):)

Skrevet

jeg startet med ekstrem svangerskapskvalme i uke 6.

Før jeg testet positivt hadde jeg ømme brystvorter og var litt småkvalm før frokost.

Skrevet

Ingen symptomer før uke 7.

 

I uke 7 ble jeg forstoppet, kvalm og trøtt.

Skrevet

Ble kvalm i uke 6. Før den tid merket jeg ingenting, men det kan være fordi je gikke hadde peiling på hva je gkunne forvente meg. Hadde ikke lest så mye som jeg har nå :)

Skrevet

Utrolig trøtt, og plutselig fikk jeg lange sterke negler!! Så litt småkvalm.

etter uke 10 ca var alle "negative symp" borte. Men jeg beholdt neglene da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...