håper-håper... Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 hvor fort fikk dere symptomer, og hvilke??
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hvilke symptomer hadde du selv da du testet pos?
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg var veldig kvalm sist og hadde ømme pupper. Så var jeg veldig sårbar. Og dette før jeg testet pos. Men tenkte ikke på graviditet siden jeg var i en alder av 18. Fortrengte det kanskje litt. Hadde mange plager det svangerskapet. Men fikk en utrolig nydelig datter :)
Mayken Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 jeg startet med ekstrem svangerskapskvalme i uke 6. Før jeg testet positivt hadde jeg ømme brystvorter og var litt småkvalm før frokost.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Ingen symptomer før uke 7. I uke 7 ble jeg forstoppet, kvalm og trøtt.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Ble kvalm i uke 6. Før den tid merket jeg ingenting, men det kan være fordi je gikke hadde peiling på hva je gkunne forvente meg. Hadde ikke lest så mye som jeg har nå
godiva med 3 gull Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Utrolig trøtt, og plutselig fikk jeg lange sterke negler!! Så litt småkvalm. etter uke 10 ca var alle "negative symp" borte. Men jeg beholdt neglene da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå