Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 i dag skulle ENDELIG sambo komme hjem rett fra jobb, ikke noe overtid i dag sa han da han dra halv 5 i natt... han har jobber mellom 3 og 5 time over hver dag denne uken, pga av at det er så mye og gjøre for dem om sommeren... så i dag har jeg stått på skikkelig, vasket og bakt og driver med middag... så ringer jeg han og da er han fortsatt på jobb... (slutter egentlig kl 3) i tillegg kommer morra hans kl 4... jeg får bare spise middagen selv... måtte bare få det ut et sted... (kansje jeg bare er teit, men ser han nesten ikke om dagen, sia han legger seg 9 om kvelden:( uff)
Zupermam Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 oss muggne imellom, jeg forstår deg! Er på tjukka, og helt utrolig svingende i humøret. I dag har jeg bare gått og sippa i hele dag, uten grunn. Mugg i vei!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg forstår deg veldig godt! Hvis det kan være til trøst, så har også jeg stått mang en gang med middagen ferdig og fått tlf om at han enda ikke har reist fra jobb :-( Jeg prøver å tenke at samboeren min gjør så godt han kan, og det er ikke alle jobber som tillater at man bare pakker sakene sine kl fire og reiser hjem.
Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 hihi husker åssen det var og være på tjukka... at folk greide og være rundt meg da er et under:p jeg sippa som alt som var og sippa jeg ikke så var jeg ildsint... uff
Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 nei prøver og tenke slik jeg også... men de er to som jobber på skiftet hans (bilflyttere) og han andre har reist kl 3 hver dag... så i dag kunne han fått lov til det syns jeg... men er liksom ikke så mye jeg får gjort med det heller... er bare så utrolig kjipt... blæææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå