Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har akkurat hatt bursdag, sluttet å røyke for 2uker siden og har vært helt fantastisk for meg i svangerskapet;) så da måtte jeg bare ut å kjøpe en gave... jeg kjøpte Playstation3 hvor det fulgte med 2spill. Har aldri sett han så glad for noen gave noen gang, borstett fra graviditetstesten da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldig mann! Her er det nok jeg som ønsker meg en playstation3 mer enn sambo. Har spekulert i evigheter på hva jeg skal kjøpe til min, for han har vært fantastisk mot meg i svangerskapet! Han har det aller meste han har lyst på.... Noen gode forslag?

Skrevet

ååå så koselig da!!! det satte han nok stor pris på... skulle gjerne ha kjøpt noe til min mann også, men er litt blottet for kreativitet... har ikke akkurat råd til playstation her i gården, men finner sikkert på nå lurt etterhvert :-)

Skrevet

Det har jeg også gjort i dag... En flaske gooood (og gammel) whiskey... Den skal han få når han kommer hjem etter å ha vært med på fødselen osv. :)

Må bare finne et godt gjemmested nå... ;P

Skrevet

Vanskelig med pappagave. Jeg har foreløpig kjøpt en bok som heter "pappa kan alt" - som er en litt annerledes pappabok. Han er ikke en sånn som leser så mye, og i alle fall ikke pappabøker, men dette er mer en slags aktivitetsbok for hva han kan gjøre med barnet. Passer egentlig ikke helt før babyen blir litt større, da, men...

Mannen min hadde nettopp bursdag, og da fikk han en digital fotoramme - med tanke på at han kan få heelt nye babybilder rett inn der og ha på kontoret. Syns det også er en idé til pappagave!

Ellers har jeg sett at noen skriver smykker... Nå bruker ikke mannen min så veldig mye smykker, men skal se om jeg kanskje finner mansjettknapper i design av kaja gjedebo. Hun har noen som sier "Cool Daddy" som er ganske kuule - se kgd.no

Hvis jeg hadde hatt maaasse penger å bruke, så hadde jeg nok kjøpt et speilrefleks digitalkamera, men det kommer jeg heller til å foreslå at vi kjøper til hverandre til jul! Gøy med ordentlig kamera slik at man får bra bilder av den lille! :-)

Skrevet

Hva slags whiskey har du kjøpt?

Skrevet

Glenlivet 12 years, det er den gubben liker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...