Gå til innhold

Jeg trenger litt hjelp igjen..... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ang dette at faren til min datter vil ha 50/50 deling av hun. Dette vil ikke jeg gå med på... Jeg stoler ikke på han og jeg mener at hun ikke har godt av å bo to plasser..... Hun er 4 år...

Kan noen fortelle meg at dette vil gå bra før jeg bryter helt sammen her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til mekling på mandag.... Og jeg er redd han kommer til å snakke mekleren trill rundt...så sitter jeg der å ser ut som en idiot!!

Skrevet

ring å snakk med de på forhånd da?

husk å hele tiden sette datteren din i fokus, hva som er til det beste for henne:)

man må være enige om 50-50.. å så lenge du nekter kan ikke far "få" det.

retten dømmer heller ikke 50-50, tror max er 45-55..

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe peiling på sånn..Men sender deg en stor klem og håper på at det ordner seg..

Skrevet

Hos megleren er det dere som bestemmer. kommer dere ikke til enighet får dere attest og dere kan gå videre til retten. Det kan være tøft å sitte til mekling,stort press.... ikke noe gøy,men uanset får han ikke 50/50 så lenge du ikke er enig. Og retten dømmer ikke 50/50, de kan maks dømme 40/60. Var gjennom samme drittten i februar. Går nok bra skal du se. Stå på ditt, vær saklig og rolig, og vis at du har barnets beste som første prioritet. Du kan jo sette opp et samværs forslag selv, og si at du er villig til å øke hvis det fungerer når det har gått en stund.... Lykke til:)

Skrevet

x fikk forresten beskjed om at retten max kunne dømme 40/60, av dommeren....

Skrevet

Takk! Har fått et forslag til samværsavtale. Ringte han og spurte om vi skulle prøve å bli enig før meklingen, men han rikker seg ikke på 50/50 delingen.. Sa at de ville le av meg på meklingen siden jeg nektet å gå med på det... Skal prøve å holde meg rolig men er jo så hormonell for tiden at det ender vel med grining... Og når jeg blir nervøs så husker jeg jo ikke hva jeg skal si.... uff, gleder meg så utrolig mye til dette er over!!!!!

Skrevet

Mei &mi, kjenner følelsen. Sett deg ned og skriv opp alt du vil ha frem før du skal dit... og ta det med deg. Noter gjerne opp ting du kommer på mens du sitter der også... Huff, føler med deg.. Men ikke vær redd for at de vil le av deg, det gjør de ikke. Han prøver bare å psyke deg ned nå, så ikke la det gå innpå deg.....

Skrevet

Jeg har skrevet ned en del.. Men det ser vel ikke så bra ut å dra fram alle de dårlige sidene hans? Da virker det vel som om jeg sitter å slenger drit om han....? Men på den andre side så må jeg jo få fram hvorfor jeg mener at han ikke klarer delt omsorg....

såååååååå dritt lei nå!!! :(

Skrevet

Huff og huff=(

Sender deg en stooor klem!

Skrevet

Takk for det!! Må jo være drittlei av at jeg maser om dette her inne nå...hehe.. ;) Trenger bare litt støtte og at noen sier at dette skal gå så bra så...

Skrevet

Nei! Er jo derfor man har dib=)

Og selvfølgelig går det bra!=)

Skrevet

hehe... Du er så snill atte!! Når dette er over så skal meg og min datter finne på noe skikkelig gøy for å feire litt! Bra å ha noe å se fram til og da... ;)

Skrevet

Ja, det har dere virkelig fortjent begge to=)

Håper det blir snart!;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...