Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 GUtten min fikk mmr vaksina orsdag for snart 14 dager siden. Fredagen 8 dager etter fikk han feber.....Søndag kom utslettet. Feberfri mandag hele dagen, men 38,1 på kvelden så han er hjemme idag også. tror ikke han har noe feber idga, men inatt har han fått masse mere prikker og vært urolig. han som alltid pleier å sove natta gjennom har vært våken 3 ganger og klaga ; (( Klør utslettet eller er det bare generelt ubehag pga vaksina? Han har i tilegg at skikkelig diare blee 1-2 ganger om dagen disse dagene ( ikke idag) Kan dette også være vaksina??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Tror ikke det er vaksina så lenge etter, men hvorfor ringer du ikke HS og spør?
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Står i infoen om vaksina at mange får svake symptomer på sykdommene i vaksina opptil to uker etter at vakina er tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå