Gå til innhold

Hva gjør man visst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sjømann, han kommer hjem 2 uker før terminen, de to andre ungene mine har en annen far og jeg har familien min laaaangt vekke (3.5t kjøring og de er muligens på ferei før min samboer kommer hjem fra ferie)

BF til mine to skal også på ferie. vet ikke eksakt når, men han har tenkt seg vekk i 3 uker han..uten ungene

Da er spørsmålet mitt..visst jeg da kommer i fødsel (har også raske fødsler) Og ikke har noe barnevakt til mine to unger fra før. Hvordan gjør man det da? De er 6 og 9 år. Og for små til å være hjemme alene i lengre tid.

Da har jeg faktisk ikke annet valg enn å ta de med!!

Håper jo jeg ikke får før 2 uker før tiden, men det kan jo skje..

Jeg kan ikke akkurat bare la være å komme meg på sykehuset fordi jeg ikke kan ta med unger dit..Jeg bør vel igrunn dra med engang. Fikk beskjed om det sist gang pga 1. fødte kom så raskt (og nr 2 enda raksere)

Inne på fødestua kan de jo ikke være da så klart..men what to do?

Er bare noen tanker jeg har nå.

Heldigvis alltid gått til terminen før..satse på det denne gangen også. Da er sommerferien over og BF mest sannynelig ferdig med ferieturen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å snakke med noen naboer eller en av de som jobber i barnehagen til ungene? Ei venninne? Det er helt sikkert noen som stiller opp for deg på kort varsel dersom noe skulle skje - det hadde jeg gjort for mine venner!

Skrevet

de går skole begge to, kjenner ikke noe særlig til naboene mine. Og ei venninne kunne stille opp når hennes mann kommer hjem fra sjøen, men kan ikke visst han ikke er hjemme.han drar vel ut 3 uker før terminen min

Jeg må jo ha skyss og hele pakka pluss organiserer barnevakt..så jeg bare håper ikke den kommer før tiden :S

nr 1 tok 5 timer og nr 2 t..

Trur dette blir min siste hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...