Gå til innhold

ble litt skuffet,lei av å ha von og har dt..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag morges med sterke kynnere igjen som jeg også gjorde natt til i går..Har hatt en del slim ol,og i dag så jeg også anntydning til litt blod..uff ble litt redd jeg siden jeg det siste døgnet ikke har kjent noe særlig med liv heller..så vi bestemte oss for og reise opp på føden og få skjekket det ut..Hadde litt forhåpninger noe var på gang men har ikke termin før 4 juni i neste uke så jeg var litt forsiktig med å ha forhåpninger om at det var i gang også...

Så etter sparketest og ul viste det seg at lille nurk har det helt fint inni der,men jeg er visstnok ikke moden enda og har null åpning.

uff og jeg som trodde det nærmet seg her...er jo overlykkelig over at alt er som det skulle,men disse kynnerene er jo utrolig vonde og den stikkingen ved undelivet er uutholdelig...:(

uff vet ikke helt hva jeg ville med ette,bare syte litt kanskje..håper bare jeg møter lille gull snart...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekket de deg om du var moden?

Jeg har termin 7 juni og slimproppen gikk på tirsdag for en uke siden og vannet på søndag. Har omtrent ikke sovet på 3 dager pga kjempe sterke kynner at jeg svetter når de kommer og det kjennes ut som om ryggen og magen og nedi bekkenet blir "revet" fra hverandre.

Jeg blir satt i gang i morgen hvis ikke noe skjer av seg selv i natt. Spurte om hun kunne skjekke om jeg var moden, men det var det ingen vits i siden jeg blir satt i gang i morgen.

vet vel ikke heller hvor jeg vil med dette. men jeg skulle gjerne vist om jeg er moden eller ikke.

Skrevet

ja de skjekket om jeg var moden og det var jeg ikke... skjekket også om det var vannet mitt som var gått men det var det heller ikke..så for meg er det jo bare og vente..

du må ha masse lykke til,(gjett om jeg mesunner deg). tenk at du om ikke så lenge har din lille der...:)

Skrevet

Ja det er sant det. Gleder meg veldig til å ha henne i armene mine.

Takk for at du satte tankene mine på rett spor. er jo faktisk ikke så viktig hvordan hun kommer så lenge hun er frisk og har det bra:)

Lykke til til deg også. Er nok ikke så lenge så er det din tur.

Skrevet

tror ikke de sjekker så mye oppi der når vannet har gått pga økt infeksjonsfare. Så lenge vannet har gått,tror jeg ikke det spiller noen rolle om man er moden eller ikke,man må få igang fødselen senest noen dager etterpå uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...