Plutseliten :) Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Heldigvis.Noen dager siden jeg har hatt tid til å være her inne,og bra er det for da har jeg nok å henge fingrene i og det er masse sol ute! ) Hadde hele familien på grillmiddag i helgen for å feire min mors bursdag.Det ble kjempekoselig...sang,kake,ballonger og nydelig utevær. Hun orket ikke ordne noe i stand selv. I går var jeg hjemme hos dem en tur,hadde kjøpt med en kosedress hun kan ha på sykehuset,en pose drops for tørr i munnen blir man på sykehuset,en dvd hun kan se på når hun blir liggende,sokker og en notisbok som jeg ba henne notere informasjon hun får. Måtte også gå gjennom div papirer hun hadde fått,har jobbet og sett mye med dette i mange år,så det var sikkert trygt for henne at jeg så gjennom Idag er hun igjen på Radiumhospitalet for å ta flere cytprøver. Operasjonen og fjerning av bryst er neste uke. Det ble mye gråt og følelser igår....godt i grunnen,for vi har desverre hatt et ganske anstrengt forhold. Beisingen av huset er ferdig...5 år til neste gang ) Huset er shinet opp fra øverst til nederst. Datteren har jo tyvstartet sommerferie pga streiken....det er koselig å ha henne tuslende rundt her. Men de siste dagene er det stranden og venner som gjelder for henne. Snart...drar vi til Spania,det blir deilig! Først må vi bare få unna en bursdag til,venner på middag på lørdag...og barnedåp til niesen på søndag ) Klem til dere alle
Maud Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Hei, det er fint å se deg her igjen. Det er deilig når fraværet skyldes godt travle dager og fint vær. Når de nære blir syke, er det viktig for oss alle tror jeg å rydde i ugreie følelser og komme nærmere hverandre. Så fint at dere har klart nettopp det! Jeg regner med at det var greit for dere begge å bruke din erfaring og din kunnskap som en brobygger nå når det var nødvendig å finne tilbake til hverandre. Jeg tenker masse på deg og henne og håper at de ikke finner flere ekle celler etter operasjonen! Håper også at din egen helse holder seg i ro nå. Stor klem fra motsatt side av byen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå