Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 .. nå mens jeg rydder så ser jeg en hel haug av lightere overalt, burde jege ta vare på de eller kaste de? veit lissom ikke helt om vi har bruk for det lenger mtp at vi ikke røyker lenger! hmm, what to do??
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Maaaaassssse gratulere. Jeg er på mitt 6 år. Er deilig uten røyken =0)
hit og dit Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Flink du er! Eg slutta for tre år sidan, og det er ein befrielse. Det er greit å ha ein lighter, til lys og peis. Men ein holder, dei forsvinner ikkje så lett når ein ikkje røyker, faktisk
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 hehe, takk takk =) er egentlig stolt av meg selv for var ikke fullt så vanskelig som jeg hadde trodd, må innrømme at jeg har sprukket noen ganger, men er ihvertfall røykfri nå, har ikke søyksug når jeg er hjemme men kommer jeg med andre som røyker så får jeg trangen med en gang, så tar en dag av gangen og ser åssen det går etterhvert =) gratulerer med ditt 6 år oxo, det er kjempe bra jobba er enig i at det er så deilig uten den røyken, lukter bedre av meg oxo, hehe...
Duracella Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Fint å ha på et par forskjellige plasser hvis strømmen går....
Gjest mphs Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Så flink du har vært. Deilig ikke sant? Jeg har vært røykfir i snart 4 år:o) Greit å bruke lightrene til stearinlys.
hit og dit Skrevet 27. mai 2008 #7 Skrevet 27. mai 2008 Hadde eit par småsprekk eg og. I starten så festrøyka eg kun, og som student uten barn så er ein på fest ein del. Så eg måtte kutte ut festrøyken, den første festen uten var heil grusom. Men det vart lettare og lettare. =)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2008 takker for så mye jenter =) kjempe flinke dere oxo =) hmm, pleier ikke å bruke stearinlys her i huset, men man veit jo aldri når man får bruk for det, tror jeg bare legger lighterene ett lurt sted så har vi ihvertfall! fester ikke akkurat så mye nå som jeg gjorde før men gruer meg til jeg skal ta meg en fest nå uten røyk, iiik.. men går seg nok til sikkert, håper jeg ihvertfall! gubben snuser så kan sikkert stjele noen snus av han på fest hvis jeg blir skikkelig nøden, hehe...
Lekamøia Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer! For et bra valg du har tatt Kast lightrene og alt annet som minner om røyk. Kjøp en ny, helt annen type, som du kan bruke til å tenne lys med. Feks av peislightertypen. Bort med alt som minner om røyk Tenk så deilig sommer du går i møte, helt uten røyklukt og med en vesentlig bedre kondis Stå på. Jeg heier masse på deg og alle andre som har sluttet å røyke/vurderer å slutte. Et lite tips: begynn å gå turer eller annen mosjon utover det du gjorde før du sluttet å røyke, sånn at du motvirker vektøkningen, så slipper du å bli fristet til å begynne igjen når kiloene kommer sigende. Med litt ekstra mosjon og litt mindre mat trenger du ikke å gå opp masse i vekt. Hilsen ei som har klart det i snart 1 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå