Gå til innhold

avslørt!! hehe.. jeg har funnet ut noe lurt. vil du spare penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en såpe dipenser som het junior shampo fra natusan eller hva den het. sånn som du trykker på så kommer det skum vettu..

jeg har aldri vokst fra det der med at jeg lurer på allting hele tiden. så da måtte jeg jo bare finne ut hvordan det ble til skum.

og det var jo ikke vanskelig. prøvde mange varianter og fant ut at man skal ha ca 1/4såpe og resten vann. haha.. såå enkelt var det. skum såpen er bare utynnet såpe.

så nå har jeg en dispenser med lano skum stående hvor jeg bare fyller på 1/4 vanlig lano og ikke den dyre skum lanoen og fyller på resten vann, så har man den "dyre" skum dispenseren uten at det koster. på natusan junior flaska har jeg fylt på natusan baby bed time bath. funker kjempe bra og såpa holder mye lenger:)

så da vet du det.

hilsen petter smart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel foressten lano gakk gakk den heter:) ser ut som den kunne vært maskot i bulimiforeninga sånn som den spyr skum ut av munnen.. hehe

Skrevet

Ja,ja. Såpe har jeg nå råd til!

Skrevet

smart måte å tynne ut såpen på, men tror ikke at lano skum bare er såpe blandet med vann.

Skrevet

råd til såpe jeg også da.. hehe.. syntes bare det var litt artig å finne ut av:) er ikke alle som har mange penger:)

Skrevet

Hver sine interesser:) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...