Gå til innhold

Engelen vår


millamora

Anbefalte innlegg

Nyttårsaften ble gleden stor da testen lyste mot oss...Positiv...Det ble ringt og sendt mld rundt til familie...om den gledelige nyheten...Du lille Lone, var blitt til. Engelen vår...Dagene, ukene og månedene som fulgte...med kvalme, glede, forventninger og ikke minst den gleden det skulle bli å kjenne deg.....Men når du begynte, så kjente jeg deg til fulle, lille Lone...31 mars- ultralyd...pappa og jeg var så spente, hva ville du vise oss...en engel kom frem på skjermen...Du likte så godt når vi ( du og jeg) kjørte bil, sparkene dine var mange og store...Jeg lo stadig for meg selv på de turene...Gleden var extra stor den kvelden du viste pappa sparkene dine og han fikk kjenne deg...Lone...Vi hadde så mange planer for deg deg lille engelen vår...barnerommet, lange turer i vogna...se deg gå dine første skritt, høre deg si mamma og pappa...Men tirsdag 22-4-2008, meldte du din ankomst, så alltfor tidlig lille venn. 1830, Kongsberg Sykehus...kom du.Pappa og jeg var ikke forberedt, men du var blitt tilkaldt...ikke noe vi kunne gjøre, vennen.....Meningen var at du skulle gå dine første skritt blandt englene...engelen vår Lone...Men du skal vite, vennen, at du for alltid vil være hos oss...i hjertene våre, tankene våre...vi tenker, prater og minnes deg deg...Når du kom, lille deg...du var en engel.....perfekt.....Du ligner pappaen din, det hender jeg blir sittende å se på han...å ser deg, Lone...Takk, Lone, for at du ga oss gleden med å være gravide, spenningen, forventningene, ja alt som følger...takk for at du var du, engelen Lone, vår engel...

- Mamma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint skrevet og så trist, kjenner meg igjen med å bli sittende å se på pappan hun var så lik han.pappas jente.

kondolerer så mye føler virkelig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...