Gå til innhold

IKM om en uke og kjenner murringer i "livmoren"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var jakten på symptomer i gang...

Jeg har IKM om en uke, og har begynt å kjenne murringer og små stikkende smerter i magen, langt nede, men litt over skambenet. Kjenner de best når jeg sitter. I går kunne det vært tilfeldige vondter som jeg "kjente", men i dag er det mer markert. I tillegg så kjenner jeg litt småstikninger i brystene innimellom.

Er spent! Dette er jo egentlig helt håpløst... Men jeg skriver det nå her, siden venner jeg skulle betro meg til i RF ville ha trodd jeg var riv ruskende gal ELLER bygd seg skikkelig opp med forventninger sammen med meg. Skal jeg teste, vil jeg ikke måtte rapportere liksom, hehe.

Noen fler med snart IKM som har begynt å kjenne noe? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tweak

Innlegget ditt er som jeg skulle skrevet det selv :-)

Jeg har også IKM om en uke,men i går begynte jeg å kjenne murring og små stikking i i brystene :-)

Kjenner det best når jeg sitter jeg også.

Tenkte jeg skulle ta en test fredag...klarer jo ikke å vente til over IKM :-)

Når skal du teste ?

Vi må holde hverandre oppdatert da :-)

Skrevet

Hei hei,

Jeg har også ikm om en uke og har samme symptomer;-))

skal teste på lørdag.har også økt utflod,nesten som ved el...flau..

er så spent om det klaffer denne pp.

lykke til.vi må holde hverandre oppdatert ja;-))

Skrevet

Hei Mannaen...

Så gøy da at vi er flere med samme IKM og med samme symptomer :-)

Jeg har også økt utflod i tillegg til mens murringer. Jeg også er veldig spent på om vi klaffer denne mnd. Har et barn fra før og 2 SA det siste halvåret.

Skrevet

Samboeren min har bursdag på fredag, så jeg tenkte jeg skulle ta en test da, i tilfelle jeg kan komme med en ekstra bursdagspresang! :-)

MEN hvilken test er mest sensitiv? Og hvor får jeg kjøpt den?

Skal egentlig ikke teste før 3 juni...

Skrevet

Så gøy da hvis du får positiv test på fredag :-) Dere kommer ikke til å glemme den datoen da :-)

CB er vel den som er mest sensitiv tror jeg. Jeg har testet før IKM med billig-testen også. Bruker å bestille tester fra billig-testen, mye billigere en på apoteket. De har også CB tester der som er billigere.

Veldig rask levering har de også. Tar bare to dager fra man bestiller til det ligger i postkassa !!!

Skrevet

Ja det er artig.Håper det klaffer for oss alle sammen;-))klarer nesten ikke vente.dagene går som år......Jeg har 3 fra før,men vi ønsker oss en attpåklatt.vår minste er 7 år.hadde ma i februar.var da i min11 uke.ble veldig fortvilet,men er klar for en ny graviditet:)

vet ikke hva test som er mest sensitiv jeg,men jeg sverger til cb vanlig;-))

Skrevet

Heisann! Jeg har ikm på søndag, og jeg tør ikke å lete etter symptomer mer.. Har blitt såå skuffet de siste mnd.. Har sluttet med p.pillene i desember.. Og forrige mnd hadde jeg masse symptomer, men det var kun tr som var på vei.. :( Idag har jeg vært slapp og kvalm.. Men jeg tenker ikke på at jeg kan være gravid.. Tar bare en dag om gangen.. :) Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

har også ikm neste uke...jeg har de samme eller deler av de men jeg har ganske store smerter der eggstokkenen er ca.... vært kvalm og kastet opp... vondt i ryggen, svimmel, trøtt og noe som minner om utfod bare fryktelig tynt å gånske mye...(beklager detaljene) så er fryktelig nærvøs tørr nesten ikke teste er så redd for å bli skuffa...

Skrevet

hei angie87!

Hadde også skikkelig mye sekter igår, slim.. Trodde det var el-slimet..? Men har jo ikm på søndag.. Den var skikkelig strekkbar, og tørket ikke ut.. Og hadde ikke farge, akkurat som spytt.. Hmm.. Er det sånn du har? =) Og det var ikke lite heller..

Skrevet

Tror jeg må slenge meg på dere her... Jeg har IKM 05 juni, har ikke noen spesielle symptomer bortsett fra unormalt mye utflod, sånn at det er skikkelig ubehagelig. :/

Samboeren min har også bursdag snart, 03 juni. så tenkte jeg skulle teste da. Kjipt hvis ikke den er positiv da men...

Skrevet

*lykkeliten*

de var litt spytt aktig men kom fryktelig mye... trusen og lårene ble våt:( men prøvde ikke strekke de så ut som de la seg på papiret men når man presset papiret sammen gikk de nedi papiret.. gynykologen sa jeg måtte ringe vist de fortsatte men er ikke kommet noe særlig mye mere ikke så gale hvartfall.... men er litt skummelt når de kommer mye og man ikke forstår hva som skjer...

Skrevet

He he, forstår hva du mener...

Vi er ikke "prøvere", han bare hopper ikke av i svingen mer!

Men siden jeg sluttet på pillen i april i fjor, så har jeg hele tiden kjent på kroppen om det er noe uvanlig på gang. Vondter og stikninger etc. Har nok tatt noen graviditetstester, men det er ikke mange! Kan jo ikke gå og teste i hytt og gevær... Men så har jeg jo ikke hatt mensen mer enn tre ganger siden i siste pillemens... Forrige syklus var 185 dager! Så den innstillingen med at er jeg gravid, så merker jeg det vel til slutt, den har jeg hatt mye!

Men forrige uke merket jeg el-slim, og gikk til verks og fikk mannen i køya! Og dermed teller jeg dager, og har for første gang en IKM å forholde meg til! Hittil har jeg kun lest inne på denne siden... Dette er første gang jeg skikkelig deltar! Og det er kjekt å se så mange svar på tråden jeg startet, he he.

Leste om en test som heter First Response. Skulle være blant de mest sensitive. Er den å få kjøpt i norge?

Skrevet

Hei,

jeg har også Ikm om nøyaktig en uke- har en CB digital på lur, og den skal ikke brukes før 4 juni. Men jeg er veldig spent. Har ikke så mye symptomer tror jeg - eller rettere sag: jeg tror jeg har symptomer, men de er så vage at de kan like gjerne ikke være symptomer. . . . grrrrr.

Ingen ømme pupper - ingenverdensting!! Bare trøtt og veldig sliten til tider.

Det er jo helt uutholdelig å måtte vente en hel uke på å vite om man er gravid eller ikke... ( mest sannsynlig ikke..... )

Lykke til til alle dere hvertfall.

Skrevet

angie87

Ja det er jo skummelt når man ikke vet hva som skjer.. Men hvorfor hadde de bedt deg å ringe dersom det fortsatte?? Farlig eller?

Jeg har jo en gutt på snart 2 år fra før, men jeg husker ikke kas symptomer jeg hadde da.. =) Han kom så plutselig, var 6-7uker på vei når jeg testet.. Da tr ikke kom, og jeg som har regelmessig syklus enda.. =) Vi må følge hverandre! Håper at dere får glade nyheter snart alle sammen!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...