Mamma_til_smurfen Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Er det du som "holdt til" på BIM før? Jeg fulgte historien din der, og gråt nok noen tårer da jeg leste om dere. Du har nå fått en baby? Gratulerer så mye, det var utrolig koselig å lese!!! Har tenkt masse på dere og lurt på hvordan det har gått..
Prinsessemamma x 2 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Slenger meg på denne (jeg skrev et innlegg til deg da du svarte meg på smokke-innlegget mitt)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Det er nok henne ja... fikk nylig en datter, med navn Irmelin tror jeg det var.....
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Ja det er nok meg.. Takk for tanker, det er godt å vite at folk tenker på en. Skulle ønske jeg ikke var i den posisjonen at noen trengte å tenke på meg, men sånn ble det.. Irmelin er 3 uker nå, og fremdeles veldig snill og fornøyd. Vi sliter med ammingen, men håper det går seg til. Savnet etter Mikael er tungt å bære, men jeg kjenner at sorgen har endret seg. Nå sørger jeg mer over det som ikke ble, enn det som var. Mikael skulle vært 1 år nå.. Istedet har vi lillesøster her.. Hun ville nok ikke vært her hvis Mikael hadde fått leve.. Rart dette.. =)
Mamma_til_smurfen Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 Har som sagt lurt fælt på hvordan det har gått med deg! (Og resten av familien din..) Fikk så vidt med meg at du var gravid igjen, og krysset det jeg kunne av fingre og ben for at det skulle gå bra. Og jeg ser jo nå at heldigvis gjorde det det :-) Har desverre lest mange triste historier på BIM, men ingen har gjort så inntrykk på meg som din gjorde.. Har lest på nettsiden deres flere ganger, og synes det er like trist hver gang. Men jeg blir samtidig veldig imponert over styrken dere har vist! Synes også det er kjempebra at dere er så åpne om det, tror kanskje det kan hjelpe andre som desverre er i samme situasjon, å lese om hvordan dere har taklet det. Ønsker dere lykke til videre i fremtiden, og gratulerer med det nyeste medlemmet av familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå