Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 har fiksa barnefri i noen timer for at jeg kan ta en skikkelig ryddesjau her.. men hva har jeg gjort den siste timen? jo, sitti her på nett og bare lata meg! det ser ikke ut her og jeg MÅ få rydda, men tiltaket er ikke her, blææ, hater å rydde! hehe... noen som vil gi meg ett realt tupp i rævva og få meg til å rydde? arbeidslyst mottas oxo med stor takknemlighet =P
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 *tupper deg hard i rævva og sparker deg ute herfra* Og så rydder og vasker du effektivt en halv time, så har du en halv time til å sitte her igjen ) Tips: Legg en vaskefille med gulvvaskemiddel på rett innenfor døra, da lukter det reint, og gubben tror du har vaska
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 *går ut herfra med ett blåmerke på rompa* =P har faktisk begynt å rydde litt her nå, hjelper når jeg først er i gang men er bare det med å komme igang da, hehe... haha, smart triks på å lure gubben det ja, nå er det såpass skittent her at det må tas en omgang med støvsuging og vask, men skal huske på det til en annen gang, hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå