FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Vi skal få bilsete i bursdagspresang på etterskudd til bopen vår, og da lurer vi selvsagt på hvilket vi bør kjøpe. Jeg er helt grønn i bilseteverdenen... Hvor mange kilo er sete nr to vanligvis for?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Vi har Besafe Izi combi og er kjempe fornøyd. Hadde forgjengeren til storebror og var minst like fornøyd med det... Supert sete rett og slett =))
Jokeren Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Vi har besafe. Det er et av få som er bakovervendt. Veldig fornøyde med det.
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Vi har også HTS besafe izi combi og er veldig fornøyd. Gutten stortrives i det, han er straks to. Tok litt tid å montere det i bilen, men nå sitter det som støpt. Når du har det bakovervendt er det ikke et sete du tar inn og ut av bilen da, det tar såpass lang tid å montere det riktig, men det får så være. Kan brukes begge veiene forresten, men så lenge gutten trives bakovervendt blir han sittende den veien, pga sikkerheten.
EnMamma Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Det anbefales og ta med barn og bil til forhandler for å finne riktig sete til deres bil. http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Nå får jeg sikkert MASSE kjeft her! (jada, jeg vet at man skal ha bakovervendt sete) Men vi har besafe izi comfort eller hva det heter. Izo fix sete som er fremovervendt. Vi har fremovervendt pga at gutten vår blir ekstremt bilsyk hvis han sitter andre veien slik han gjorde i babysetet sitt.. Er kjempefornøyd med det setet. Sitter som støpt, og koser seg når han kjører bil, noe han virkelig ikke gjorde før kan man si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå