Gå til innhold

Er det bare vi som ikke har kjøpt Crocs sko til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Ecco Sandaler til innendørsbruk i barnehagen vi. De er kjempelette og gode :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ikke bare dere, tipper vi er mange som ikke har kjøpt (eller noensinne kommer til å kjøpe) crocs..

Skrevet

Takke meg til Ecco-sandaler, sier jeg bare :)

Skrevet

Her går vi for; ja takk, begge deler;0)

Skrevet

Ingen av mine har det.....enda i hvertfall ;-)

Jeg har noen etterligninger som jeg bruker når jeg driver på med hagearbeid...veldig praktiske til den slags bruk...

Skrevet

HAr ikke Crocs, har aldri hatt til junior eller meg selv, kommer nok aldri til å ha heller :)

Skrevet

Aldri skal slikt stygt fottøy inn i mitt hus.

Skrevet

Nei me kjem ikkje til å kjøpe crocs. Eg synes dei er stygge og vonde å gå i. (kanskje fordi eg har smal fot). Så finnes det vel så gode alternativer.

Skrevet

Skal ikke inn i mitt hus heller,derfor er di rååååsa hun fikk av svigermor i barnehagen!

Skrevet

Jeg gjorde det ifjor til klompen her, da var han ett år og ikke like aktiv som iår. Tenkte jeg skulle bestille til i sommer også, men fikk prøve et par croclings (de sitter bedre på foten enn crocs, har strikk bak hælen) og nå når han løper rundt og sparker fotball og greier på plena så ble de veldig vinglete. Noe av det første han gjorde var å falle og vri kneet. Han hadde kjempevondt hele dagen etterpå. Gikk over til neste dag, men likevel så jeg hvordan han datt og det så ikke godt ut.

Så jeg har droppa crocs iår..

Skrevet

Nei, her kommer det ikke Crocs i huset, verken til stor eller liten. Syns de er URSTYGGE, og det fins mange sko/sandaler som er både penere og bedre.

Skrevet

Crocs er de styggeste i verden, og visstnok ikke bra for barneføtter eller øynene forøvrig.

Skrevet

Har ecco til de tre eldste, men crocs på lur ute i boden. Fordi når de er rundt to år, så kan de bare smette på seg skoen selv;0) Plundrer litt mer med sandalreimene på ecco'n.

Lærer å tenke praktisk etterhvert som flokken vokser;0)

Har forresten svarte crocs hele gjengen;0)

Skrevet

har syns de er stygge siden de ble "populære" kommer ikke til å ha slike i hus!

Skrevet

Her har vi både ecco og crocs, men minstemann på 2 år har bare ecco. Men han har begynt å rappe de rosa crocsene til storesøster og han klarer faktisk å holde de på beina, noe jeg ikke hadde trodd! Han har store føtter og storesøster har små føtter og vokser straks ut av de, så kanskje minstegutten løper rundt i rosa crocs i sommer. :D

Skrevet

ingen i familien her har crocs. usj noe så stygt..

Skrevet

Vi har ikke crocs til noen av oss :) tror neppe vi kommer til å kjøpe det heller..

Skrevet

Crocs er noe av det styggeste jeg ser så her kommer vi aldri til å ha det. N har ecco- sandaler, og vi voksne har nike sandaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...