Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 har hoppet over noen slag i dag, og plutselig da jeg lå å ammet gikk det helt amokk... føltes som om det ble sendt masse adrenalin i det eller noe, dunket ihvertfall veldig fort, hoppet over noen slag, og ga meg en merkelig følelse.jeg ble redd, for plutselig ble jeg svimmel, og tenkte at jeg kanskje blacka ut, så jeg reiste meg forsiktig opp å tok telefonen, men da roet det seg. har hoppet over litt siden, men føler meg fin nå... hva i huleste kan dette vært?
Mamman til David<3 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Vet ikke va det kan være, men ring legen du..
Vrimle Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Mange som opplever at hjerte plutselig "løper løpsk", da jeg hadde det sa legen at det var helt normalt at det ikke gikk rytmisk hele tiden. Men om jeg var deg ville jeg nok skjekket meg uansett hos lege. Det er jo en trygghet! Har selv vært engstelig over at det plutselig slår sånn når jeg ikke har vært i aktivitet eller noe..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg har også det slik til tider. Som regel ikke noe å bekymre seg over :-) Kan ofte følge stress men jeg kan oppleve å få det når jeg er helt avslappet. Det kan kjennes ut som at hjertet hopper rundt og slår liksom "harde" slag....hopper over slag, slår ekstra slag og er generelt i utakt. Et tilfelle var spesielt ekkelt for min del, da kjentes det ut som at hjertet bare ristet, jeg satt og tok pulsen på meg selv og mens jeg kjente denne "ristingen" så hadde jeg ikke puls som jeg kunne kjenne lenger....kjente pulsen igjen med en gang det var over.... Og etterpå ble jeg veldig sliten, kjentes ut som at jeg hadde løpt maraton....Har heldigvis bare hatt det så ille 1 gang i mitt liv...puh Om det skjer ofte så ville jeg tatt en tur til legen. Da kan det hende du må gå med et apparat som måler pulsen din over f.eks 24 timer. For som med alt annet så er det som regel borte når man kommer til legen :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå