Gå til innhold

Åreknuter på kjønnsleppene??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente en kul på ytre kjønnsleppe da jeg dusjet, stor som en ert. Da jeg kikket nøyere etter i speilet, oppdaget jeg at kulen var blå og at det var fullt med blåsvarte prikker over hele kjønnsleppene! I all verden...Kan det være åreknuter? Det ser ganske snålt ut, ikke vondt på noen måte. Flere som har noe sånt? Har ikke så lyst til å vise legen dette akkurat....Men håper jo det går vekk etter hvert, er ikke noe pent..... Er 15 uker på vei. Blir kjempeglad hvis noen kan dele sin erfaring:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått to på den ene kjønnsleppen, og legen har sagt til meg at dette er veldig vanlig, pga det økte trykket. Han imidlertid ikke bedt om å få se på det;)

Skrevet

jeg tror jeg har fått det.. er 30 uker. så det første gang for en uke siden.. det har antakelig kommet i løpet av de siste 3 ukene.. oppdaget den tilfeldig da jeg måtte bruke speil for å barbere der nede (litt komisk).. håper den forsvinner etter fødsel.. lite pent.. har ikke nevnt det for legen..

Skrevet

Jeg fikk det under første graviditet, noen større enn andre. Da visste jeg ikke hva det var og legen sa ingenting om det. De ble mindre og færre mellom graviditetene, men aldri helt borte. Og nå er ikke særlig pene, men håper og ber om å bli "normalisert" nedentil relativt fort etter fødselen... :-/

Jeg har termin i dag.

Skrevet

Ja ja....I dag er den kulen borte, bare prikker. Har lest litt om det nå og funnet ut at det er ganske vanlig, på lik linje med hemorider og åreknuter på beina. Så da får jeg vente å se om det går over:) Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...