Gå til innhold

irritert å skuffa!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør en.når du oppdager at en av dine nermeste venniner slenger dritt om deg til andre pga hun er sjalu for du er gravid???di har prøvd lenge,og hun vil ikke snakke om det,så jeg har latt vær snakka noe særlig om min,å da slenger hun ut til alle at jeg ikke bryr meg om barnet som ventes???kjenner jeg er så forbannet at for min del er jeg ikke intr i og se eller høre henne i gjenn.....

hun lyver så det renner av henne...og fremstiller meg som det udyret..hadde jeg snakket om graviditeten hadde sikkert det og blitt galt,da hadde jeg jo vært av de "ekkle gravide som bare snakker om magen"som hun bruker og si....

burde jeg ta det opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok tatt det opp med henne ja..

Skrevet

Smålig av henne! Hvis dere fortsatt skal være venner bør dere nok ta dere en prat!

Skrevet

Kaller du dette en venninne? Nei, stryk henne fra lista!

Skrevet

hadde det på akkurat samme måte som deg i fjor..

min aller bestevenninne gjennom 6 år slang dritt om meg og dolket meg i ryggen. hun fremstilte meg som udyret (- er ikke det typisk så vet ikke jeg) og hun dro inn flest mulig folk og prøvde vende de mot meg.

jeg kuttet ALL kontakt da og har ikke angret ett sekund! jeg trodde jeg kjente henne etter 6 år, men det viste seg å være grundig feil.

prat med henne og si at slikt ikke er akseptabelt, fortell henne at du er såret over det hun sier for sånt sier man bare ikke om vennene sine uansett hvor mye man ønsker seg barn eller ikke selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...