Jelly Belly Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Er det noen flere enn meg her inne som har det?? Hvordan har det gått med dere under svangerskapet??
LilleBjella Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Nei, men jeg er bærer av Hemofili A. Har en blodfaktor på 40%, men har så langt i livet ikke hatt noen plager selv, og regner heller ikke med at det skal bli noe problem i forbindelse med fødsel. Vet ikke om det blir gutt eller jente enda, men blir det gutt er jo saken litt mer "spennende". Hvordan er det med deg og din blødersykdom? Og hvordan er det med arv? Får barna dine von willebrandt uansett?
Jelly Belly Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Jeg vet faktisk ikke om babyen arver det eller ikke. Jeg spurte legen på sykehuset, men hun viste ikke.. Skal spørre om det neste gang jeg er på riksen! Der har de litt mer peiling.. Jeg har ikke merket mye til min sykdom heller, annet en helt sinnsyke blåmerker av ingenting og mye blødninger i munnen. Ellers har jeg hatt såpass flaks at jeg aldri har skjært meg dypt, aldri operert og aldri trukket tenner før ETTER diagnose. Så nå eneste er at jeg får faktoroverføring i forbindelse med inngrep.. Men nå har jeg fått syyyyykt masse sprengte blodårer på bryst/skuldre/rygg så jordmor reagerte og ringte sykehuset umiddelbart! Men dessverre har de ikke noe peiling her, så venter på at de skulle konferere med et annet sykehus og ringe meg opp igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå