fikk en gutt Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 trodde jeg hadde sett reklame for dette...noen andre..som har noe å anbefale...slutte med bleie truse?
skimre Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 det fines bleier som kjennes våte ut for barnet, sånn at det skal kjenner litt ubehagelig ut når de tisser på seg ja... husker ikke hva de heter jeg, men de har det i vanlige dagligvarebutikker:o)
brooklyn Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Libero har noe som heter potty training pants, som er en type engangstruser som kjennes våte når barnet tisser. Finnes egne for jenter og for gutter. Her var det ikke på tide med slike...han gikk rundt med våt tissetruse, og ble rød og sår. Kjempevellykket....Ikke klar, nei...
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 "Libero Potty Training Pants er foreløpig å få kjøpt i Ica Maxi og Ultra-butikkene" Hentet fra: http://www.libero.no/Pages/Products/ProductCategory.aspx?id=7920
Gjest Mamsen til 2,5 jenter Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 De koster 70 kr for en pakke med 17 stk. Jeg kjøpte dem på Ica Maxi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå