Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday dear AhNn Happy birthday to you!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prekas:-) Klemmer sendes herved!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg slenger meg på her jeg også) For jeg er litt opptatt med å fly til Kreta på den 29. Og får nok ikke dibbet så mye da:-D Gratulerer på forskudd eller etterskudd eller på dagen, alt ettersom når du leser dette:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2008 Hun har hatt en strålende tur med to fornøyde prinsesser:-) Snakket med henne sent i går og da hadde de 6 timers biltur foran seg....men så lenge prinsesser har prinsessekjoler og prinsessefilmer i baksetet, så kan de ikke bedre ha det:-) Og dronningen var også fornøyd med turen og dagen:-) Så vet dere det også:-)
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Gratulerer med overstått deres majestet ;o) Jeg er litt sånn treig av meg... Godt turen til prinsesseland var toppers. Bursdagsklem =0)
Karomamma Skrevet 31. mai 2008 #5 Skrevet 31. mai 2008 Oi, dette har jeg også glemt!! GRATTIS med overstått! Håper dere har hatt en fin tur
allerhelstNorge Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Tusen tusen takk jenter! Som Klatten allerede har fortalt hadde vi en super tur til Disney og bursdagslunch med Langbein og Pinocchio:)) Nå går det litt hurramegrundt om dagen for planen er å flytte før juli!!! Vi vet ikke helt hvor ennå men tror kanskje vi har fått ordnet leietagere til vårt eget hus iom. at hussalg er relativt vanskelig i England om dagen kan man si. Det er sikkert greit med utleie/leievarianten en stund også... Og så er det bare 7 uker til vi skal hjem til Norge på en 4 uker lang ferie!!! Vi snakkes jenter. Klem og koz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå