Gå til innhold

Å nei ,hvordan skal jeg overleve??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt plaga av mens smerter så sterke at jeg må bruke paragin forte stikk piller fordi jeg har slike voldsomme kramper.Er lettest å sammenligne det med å ha ca 5 cm åpning under fødsel.

Jeg har vært til utredning og skal fjerne livmora etterhvert.

Men nå til saken, jeg skal ha mensen nå og legen har glemt å skrive ut resept til meg før han reiste på ferie.

Kjenner jeg er kjempe redd, sist besvimte jeg pga sterke smerter.

Tørr liksom ikke gå til en annen lege heller fordi jeg er redd for å ikke bli trodd.

Saken min ligger hos gynekologisk på sykehuset så jeg kunne kanskje snakka med de, men akkurat nå er jeg bare redd for smertene jeg kommer til å få.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo bare å ringe til legekontoret å forklare saken det. de skriver resept, for de ser jo i journalen din at du får det til vanlig, så kan de få en turnuslege/vikar til å skrive under. det er jo alltid en vikar der når legen har ferie??

Skrevet

Jeg bestilte ny resept før helga skulle hente den idag, men da sa de at jeg måtte vente til mandag....siden legen min er borte.

Skrevet

da ringer du på nytt, si at du må ha den idag, og be dem om å få en annen lege til å skrive den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...