Gå til innhold

Stockholms tjei... "nicket"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Lurer på hvordan det går med deg?

Håper det gikk bra hos gynekologen i dag og at den lille har det godt:-)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp med seg.

 

Er du her i dag?

Skrevet

Dytter, så du kanskje ser denne...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

hej=) jo jeg er her=)

Allt gick fint,han sa at de såg greit ut og at jeg skulle ta de med ro og slappa av. de var skønt å få vite at alt så fint ut=)

 

va koseligt at du bryr deg=)

jeg går jo hele tiden med litt mensmurring men ellers er alt fint med meg=)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg dytter opp denne=) så du ser at jeg har svart deg=)

Skrevet

Så godt å "høre" at alt var bra med den lille og deg da :-) Ingenting som er bedre enn det :-) Bra at du får komme inn på sjekk for å bli trygg :-)

Tror vi har termin rundt samme tid.. ca 15. august?

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja de var veldigt skønt å få en sjekk,så jeg kan slappa av. ja jeg har termin 16 august=) venter du gutt eller jente?

Skrevet

De så ikke hva det blir, men jeg er sikker på at det er en gutt. :) Gleder meg veldig:-)

Kom nettopp på at det kanskje var på tide å se litt etter ting i butikker :) Har bare kjøpt vogn og noen småting til nå. :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

åhhh så spennende at du ikke vet hva de blir=)

jeg må og begynne kjøpe in litt ting,

jeg har vogn og alle klær han trenger i begynnelsen og stellebord.

Men de er så sinnsykt mye man ska kjøpe in så tror nok de er på tide å begynne=) du har ikke tenkt å bestille et UL for å se om de er gutt eller jente? eller vil du vente tils h*n er født?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...