Mammaen til Lillegutt Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Hei! Lurer på hvordan det går med deg? Håper det gikk bra hos gynekologen i dag og at den lille har det godt:-) Klem
Mammaen til Lillegutt Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. mai 2008 Opp med seg. Er du her i dag?
Mammaen til Lillegutt Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Dytter, så du kanskje ser denne...
Gjest stockholms tjej Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 hej=) jo jeg er her=) Allt gick fint,han sa at de såg greit ut og at jeg skulle ta de med ro og slappa av. de var skønt å få vite at alt så fint ut=) va koseligt at du bryr deg=) jeg går jo hele tiden med litt mensmurring men ellers er alt fint med meg=)
Gjest stockholms tjej Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 jeg dytter opp denne=) så du ser at jeg har svart deg=)
Mammaen til Lillegutt Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2008 Så godt å "høre" at alt var bra med den lille og deg da :-) Ingenting som er bedre enn det :-) Bra at du får komme inn på sjekk for å bli trygg :-) Tror vi har termin rundt samme tid.. ca 15. august?
Gjest stockholms tjej Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 ja de var veldigt skønt å få en sjekk,så jeg kan slappa av. ja jeg har termin 16 august=) venter du gutt eller jente?
Mammaen til Lillegutt Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2008 De så ikke hva det blir, men jeg er sikker på at det er en gutt. Gleder meg veldig:-) Kom nettopp på at det kanskje var på tide å se litt etter ting i butikker Har bare kjøpt vogn og noen småting til nå.
Gjest stockholms tjej Skrevet 30. mai 2008 #10 Skrevet 30. mai 2008 åhhh så spennende at du ikke vet hva de blir=) jeg må og begynne kjøpe in litt ting, jeg har vogn og alle klær han trenger i begynnelsen og stellebord. Men de er så sinnsykt mye man ska kjøpe in så tror nok de er på tide å begynne=) du har ikke tenkt å bestille et UL for å se om de er gutt eller jente? eller vil du vente tils h*n er født?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå