Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 i dag har jeg vasket bad og kjøkken og tørket støv litt her og der:p så driver jeg og baker brownies med peanøtter og non stop:D sliten i huet og ryggen nå, men snuppa sover og det lukter herlig her:p hihi *et lite skryte innlegg om meg selv* ;p
Stjerne37 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Så flink du er da.Her lukter det rett og slett bærsj,må ut med bleia til guttungen gitt..tusle tusle..
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 hahaaa!!! godt det ikke bare er jeg som glemmer de hersens skitbleiene inne da... ;-) flink du er HI!
Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2008 nå er kaka ferdig og den blei knall:D og jeg er IKKE noen bake kake mamma for og si det slik... fått oppskrifta av svigermor... (en kaloribombe, som hun kaller den) nam nam.. og nå kommer hun hit senere i dag, så passet bra detta:p imponere svigers litt;) hihi
Ronja&Odin Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2008 mhm:) får det til hvis jeg vil jeg å vøtt:p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå