mamman til 2 godjenter:) Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 jeg ble strippet i går og blødde en del da, i dag er det mere brunlig blod, hvor lenge vil man blø? og hvor lang tid gikk det før fødselen kom igang hvis den gjorde det? jeg merka litt murringer i går, meni dag er det bare masse kynnere..hehe..utålmodig skjønner dere:)
Gjest Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hei! jeg ble strippet lørdag de 15.12,blødde mye da jeg skulle reise meg opp av senga etter det og måtte gjennom en ny sparkeprøve,fikk tilslutt reise hjem,fødselen starten ca 23.30 samme kveld. Vet ikke om dette var til hjelp. Jeg hadde 2 cm åpning og 2 cm skjededel da jeg ble strippet.
Veronica Mars Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Jeg blødde ikke så mye, men fødte kl 10 på morningen dagen etter:) Veene startet bare timer etter strippingen, veldig effektivt i mitt tilfelle!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2008 takk for svar:) hmm..virker ikke som det har virka på meg..hehe..hadde 2 cm åpning i går når jeg ble strippa og var moden..men jeg får vel bare vente å se da:)
mai mammaen til to Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 jeg ble strippet 6 mai ca kl 14. begynte å blø da jeg og. fikk en del murringer og nedpress.. hadde ganske vondt etterpå.. ved midnatt kjente jeg at det var enda mer nedpress..og kl 03 begynte første små riene.. og kl 11.54 var han ute..
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 da er det bare meg dette ikke har funka på da..hehe..sitter her enda jeg uten å kjenne noe som helst,,kansje litt mere nedpress og en del flere kynnere, men det er det..jaja..får smøre meg med tålmodighet da:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Det virket ikke på meg heller ) Jeg ble strippet på termindato, slimproppen gikk dagen etterpå, men lillegullet kom ikke før en uke etter jeg ble strippet Så du bør kanskje smøre deg med tålmodighet ja
Sikkertforgammel Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Kan jeg få spørre hvorfor du ble strippet før termin? Hva sa du til jm?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ble også strippet på termindato og fikk små blødninger og murringer men ingen baby kom, ble strippet igjen 2 dager seinere og da begynte riene ganske snart etter det men tok alikevell et døgn før hun var ute men hadde rier hele veien. Hadde også 2 cm da jeg ble strippa.. Jeg ble strippa pga svangerskapsforgiftning og legen mente det var best jeg gikk i fødsel av meg selv for og sette i gang var slitsomt for både mor og barn..
Viktory87 Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ble strippet i går... Har mistet slimproppen i 2 uker vertfall nå, men i bare små mengder (grønt slim i truseinnlegget), men etter strippingen så har den kommet ut i større mengder, altså lange store grønnblanke slimklyser. Sorry detjalene. hehe... Kjenner litt murringer, men ikke mye. Men har mye nedpres, så det er vondt å gå til tider. (sliter med skambenet, så det er ikke noe godt med nedpress akkurat da). Men du vet att riene kan snike seg på plass og begynne der ifra:), så det er ikke alltid man trenger å ha masrier/kynnere før det starter skikkelige rier. Så vi får bare håpe att den strippingen funker på oss også
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2008 til jente-i-vente jeg ble strippet fordi jeg fortalte at jeg hadde hatt en økning med kynnere den siste tiden, de var ikke vonde bare ubehagelige. da ville hun bare sjekke om de hatt gjort noe med modningen og de hadde de, hadde 2 cm åpning og var moden, derfor strippet hun meg. det var hun som ville det, spurte ikke om det en gang..hehe...det var en lege som gjorde det fordi jeg var på kontroll på ahus grunnet vekstavvik på bebisen, den er nå -23% avvik på veksten, så hun håpte at strippinga kunne få fortgang i noe, så jeg slapp å bli igangsatt, for hun håper at det skjer av seg selv:) skal til ny kontroll på mandag så blir spennende å se hva som skjer da hvis det ikke har skjedd noe før da, får nemllig ikke lov til å gå for langt over termin datoen grunnet vekstavviket. men i natt så har jeg faktisk hatt en del murringer ii ryggen som har vært ubehageligem har ikke hatt det før, også har jeg vondt nederst i magen. håper det er noe på gang....hehe.. takk for svar og lykke til alle sammen:)
Sikkertforgammel Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Okei. Jeg har og masser av kynnere, hele tiden. Har nesten ikke sovet de siste nettende, kynnerne er så sterke! Men ikke vonde direkte. Skal høre om jm kan strippe meg om jeg er moden da. 23 % vekstavvik? Hva vil det si? Er det fra avvik fra rutine. ul? Hvor på percentil-skalaen lå babyen din da, og hvor ligger h*n nå?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2008 ja, bare hør med jordmor du, i værste fall så får du bare et nei.. jeg hadde avflatende sf-mål, den fulgte ikke kurven sin, ligger på det hvite feltet nå, så derfor ble jeg sendt inn til en ul for ca 3 uker siden, og da var den på -13%, var tilbake på mandag, bebisen har vokst, men ikke bra nok, derfor var det -23% avvik...den veide da ca 3 kg (syns ikke det er så lite), men det er det at den ikke har fulgt kurven sin...jeg veit ikke hva en percentilskala er jeg..hehe..har ikke hørt noe om det på ul så... veit ikke om du skjønte så mye av det her jeg, er ikke så flink til å forklare..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå