Gå til innhold

Skikkelig deppa dag idag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

burde jo ikke være det, sola skinner og alt burde være deilig som dagen er lang. Men det her er tydeligvis en av de dagene jeg ikke orker. Tårene renner og alt føles så trist. Sliter med hyperemesis, har spydd i 19uker nå, hvor skal dette ende. Prøver å tenke positvt og kose meg med den lille i magen, men det er ikke alltid lett når man føler seg dritt konstant. Til tider også så ufattelig alene, føler ingen an skjønne hvordan jeg har det. Utad prøver jeg å virke litt frisk ihvertfall, for min egen skyld, vil ikke tynge meg ned i elendigheten. men når jeg ligger her helt alene og ser ut av vinduet så klarer jeg ikke å se at jeg skal holde ut dobbelt så lenge til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff høres ikke godt ut :-(

Sender deg en stor klem jeg:-)

Skrevet

Sender deg en STOR trøsteklem jeg....Hadde en slik dag i går jeg. Skikkelig blæh når det står på, men i dag er det bedre. Ikke så lett å motivere seg når kvalmen ta overhånd. Selv om sola skinner er det lov å være lei seg. Sliter ikke fullt så mye med kvalmen lenger selv, men humøret svinger som en berg og dalbane og jeg er totalt utslitt til tider. Men den herligste premien venter på oss! ;)

Skrevet

Off, jeg føler med deg !!

Sånn hadde jeg det i første svangerskap. og det var pyyyton !! Det er veeeldig lenge å gå slik i 9 mnd...

Men trøst deg med at kvalmen kan gå litt over etter hvert, forhåpentligvis !

Jeg er også inne i en tung periode. Trøtt, slapp og hormonell..., og har bekkenløsning så det er sååå lite jeg kan gjøre.. Er drit lei av å sitte hjemme forrann tv eller data :-(

Og her skinner sola også så fint ute !

Nei det er bare å innse at å være gravid ikke ar en dans på roser for alle...

Sender deg en stor trøsteklem ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...