Gjest Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 Lurer på å ta ny utdannelse, men aner egentlig ikke hva. Så har noen spørsmål jeg håper folk vil svare på! Hva er din utdannelse- og er den relevant til jobben du har i dag? Hvor mye tjener du? Trives du? Hvor "familie"vennlig er jobben, er det 9-16, eller skift, mye helger osv... Er det en sosial arbeidsplass? Kanskje jeg får tips til drømmeyrket:o)
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 jeg er arb.ledig. er bare mamma. er utdannet sveiser faktisk! og har siden omskolert til kokk. ble lovt jobb så.. men fikk ikke jobb, men helelr i bhg. så nå har jeg veldig lyst å ta barne og ungdomsarbeider over nettstudie. men skal vente til jeg har mer tid. nå kommer bebiss nr 2 snart, så skal ta det når jeg kommer meg litt ovenpå. jeg trenger ikke jobbe egentlig så... også er jeg lat..
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Psykiatrisk sykepleier - jobber som det. 340 000 i året Familievennlig uten om helgene. Jobberhver 3.helg. i ukedagene sover jeg når hun er i barnehage og henter. Vi er bare 2 på natta,så er ikke veldig sosialt,men stor trives.
unnl Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Lærerutdannet, og jobber som lærer. OK lønn. I perioder "familievennlig", i perioder ikke... I rolige perioder er det greit, men i hektiske perioder hvor en jobber "døgnet rundt" (Eks: nå i eksamenstida) har en ikke særlig mye tid til familien...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Utdannet hjelpepleier, og jobber som det.. Tjener ca 230.000 i året.. Trives veldig godt med jobben, men ikke arb.giver.. Jobber 73%, så er litt hjemme også.. Hver 3.helg, og høytider er ikke akkurat familievennlig da men.. Veldig sosial arbeidsplass..