Bortskjemte Prinsesse Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 noen gode tips? jeg synes jo selv jeg lager verdens beste finnebiff, men om noen har gode tips, bare for å prøve noe nytt, så bare kom med dem
Blue Lady Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Synes den ALLER beste finnbiffen faktisk er den som toro lager, rondane viltgryte med ris til. Synes hjemmelagede blir tam på smak, og liker hvertfall ikke seigt bacon i!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 iiisjj... skal det vare bacon i?? fysj... jeg steker kjøttet, hiver det i en kasserolle, å lar det trekke en halv times tid, så det blir god kraft. har oppi mel/vann jevning, og litt vann. på slutten legerer jeg den med fløte, og krydrer etter behov. bruker mye krydder i den da.. så den er ikke tam på smak. bruker å ha litt avsilt tyttebærsaft også, om jeg gidder, og seff, egenrørte tyttebær til, poteter og ris. :) og gulrot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå