Gå til innhold

Noen fra Grenlands området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært morro og fått kontakten med noen som i nærheten av Grenland som er i samme "båss" som meg. Ingen av mine venner som er gravide:( lyst til å ha kontakt med noen som er:) Er selv 21 fra Porsgrunn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra grenland :D

Er 21 år fra Skien :-)

Skrevet

koselig:)!!! Hvor langt er du på vei da? Er selv bare i uke 4. Har hatt SA 2 ganger så håper den klorer seg fast denne gangen:)

Skrevet

Var hos legen i dag, men han visste ikke hvor langt jeg er på vei.. Han tok innvendig ul på meg... Etter min beregning er jeg 5-6 uker, men han mente jeg ikke var 6uker.... hehe, kompiserte greier... :-)

Ja, får håpe den klorer seg fast. :-D

Skrevet

Blir spennende da. Du har en liten fra før eller?

Skrevet

Jeg er egentlig fra Skien, men bor i Larvik! :-) Er 10+6 i dag!

Skrevet

Ja, jeg har en sønn på 3år, fra et tidligere forhold :-D

Skrevet

Mamma med bolle i ovnen: Koselig:) er først for oss. Så vi er veldig spente:) De fleste av vennene våre har allerede fått barn så vi har hatt utrolig lyst på en liten, men har hatt skole og slikt jeg måtte bli ferdig med først:)

E med desember spire: Hei og koselig!!! :) Larvik er jo like i nærheten som Skien:)

Skrevet

Da får vi bare håpe at det går bra denna gangen :-) Send masse gode, og positive tanker til den lille spira, så går det nok bra :-)

Jeg fikk aldri tatt utdannelse da jeg ble gravid som 17åring, men hadde planer om å fullføre utdannelsen min høsten 09, men vi får se nå da... Har akkurat fått meg jobb som sommervikar, men det skal jeg klare :-)

Skrevet

Hei igjen: beklager seint svar. Er noe galt med pcen vår om dagen så jeg har litt problemer med og være innom her. Det med utdannelsen din er jo kjedelig, men hvis man vil så klarer man selv om man må utsette det litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...