Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #1 Skrevet 27. mai 2008 henger puppene hennes nesten helt ute. Hun store utringninger på toppene hennes, og det er greit nok, jeg har aldri vært redd for å verken se eller vise pupp selv. Men så lurer hun på hvorfor det ikke er bilder av henne og unga i albumene til barna.. For hun har jo sett på noen av bildene jeg har lagt inn på maskina, "åååh, hahaha, ser jo ut som at jeg sitter å ammer han, jo..." Ja, det bør vel være et lite hint det.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Jeg forstår ikke innlegget. Kan man ikke ha bildene i barnas album fordi hun har dyp utrigning?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Hadde det bare vært dyp utringning, så hadde det ikke gjort noe.. Hele stasen er ute! Jeg kan ikke vise det til folk, syns jeg.. Og jeg syns det er så flaut å si fra!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Skjønner :-D Enig med deg! Men jeg synes godt du kan be henne pakke sammen utstyret neste gang dere tar bilder og si at du skulle ønske du hadde bilder som ikke er av typen akt av henne også... Hilsen anonym fra i sted :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Så slutt å ta bilder av henne da når hun har på seg bluse/genser med stor utrigning.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 Neste gang skal jeg be henne om å rulle inn puppen. Jeg må nok bare bli flinkere til å si fra. Jeg tror alltid at folk går berserk eller blir snurte og dødens fornærma om jeg sier fra om sånt, men forstår jo selv at det er tåpelig å tro det. Svigerfamilien er ganske frittalende, som ene datra sa mens hun og faren så "date my mom" eller hva det heter; "æsj, han der hadde ikke jeg pult.." Hehehe. Så da må hun vel tåle å høre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå